خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت:

آموزش‌ فعالان کانون‌های فرهنگی از مهرماه نظام‌مند می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۷۴۸

مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت در سومین نشست کانون‌های فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به حضور دکتر فرهانی معاون وزیر بهداشت در بخشی از این نشست گفت: برنامه جامع آموزشی تحت عنوان «نظام نامه آموزشی کانون‌های فرهنگی» از مهر ماه به دانشگاه‌ها ابلاغ می‌شود و پس از آن همه فعالیت‌های آموزشی فعالان کانون‌های فرهنگی بر اساس آن انجام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، امیر لله‌گانی در سومین نشست تخصصی مجامع کانون‌های فرهنگی وزارت بهداشت که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در تالار دکتر شریعتی این دانشگاه برگزار شد، به تصویب و ابلاغ نظام نامه آموزشی کانون‌ها به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و اجرای آن از مهر ماه جاری اشاره کرد و گفت: در این نشست تلاش دارم تا در فرصتی به برنامه جامع آموزشی تحت عنوان «نظام نامه آموزشی کانون‌ها» بپردازیم.

وی ادامه داد: این نظام نامه تدوین و مصوبات کلی را گرفته شده است و در چهار حوزه تخصصی توسط دبیران کانون‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها کار خود را آغاز خواهد کرد.

مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت ابراز داشت: یکی از سیاست‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی در وزارت بهداشت از آغاز کار این دولت پرداختن به تنوع‌های مختلف فرهنگی در فضای دانشگاهی بوده است.

وی ادامه داد: نگاه معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در طول پنج سال گذشته احترام به سلایق مختلف فرهنگی در دانشگاه‌ها است تا بر این اساس فضا و بستر مساعدتری برای گرایش دانشجویان به فعالیت‌های فرهنگی ایجاد شود.

مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت با بیان‌این‌که مسیر فراهم نمودن بستر فعالیت مناسب کانون‌ها مسیری بسیار سنگلاخی و سخت بوده است؛ زیرا بعضا در برخی دانشگاه‌ها برای گرفتن مجوز برای فعالیت‌های خود دچار مشکلاتی می‌شوید؛ اما در مجموع امروز وضعیت خوبی به نسبت قبل داریم.

لله‌گانی بیان داشت: امروزه بالغ بر ۷۰۰ کانون فرهنگی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور فعال هستند؛ که بعضا برخی ممکن است با مشکلاتی روبه رو باشند؛ اما در حال پی گیری برای رفع این موانع هستیم.

‌وی تاکید کرد: در طول دو سال گذشته تمرکز بیشتر خود را بر کانون‌ها و مجامع کانون‌ها گذاشته‌ایم و بر این اساس مصوب کرده‌ایم سالانه دو نشست برای دبیران کانون‌ها در ماه‌های« مرداد یا شهریور»و «بهمن یا اسفندماه» داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز