خبرگزاری کار ایران

رییس کلانتری ۱۲۸ تهران‌نو خبر داد:

دستگیری یکی از اراذل سطح یک منطقه تهران‌نو/قمه‌کشی و عربده‌کشی در پارک

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۵۵۹

رییس کلانتری ۱۲۸ تهران‌نو از دستگیری یکی از اراذل سطح یک در منطقه تهران‌نو خبر داد.

سرهنگ رسول بهرامی، رییس کلانتری ۱۲۸ تهران نو در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۳ بامداد روز گذشته از طریق سامانه ۱۱۰ به کلانتری ۱۲۸ تهران نو یک مورد درگیری، قمه‌کشی و عربده‌کشی در پارک دانش آموز در محدوده اتوبان یاسینی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله ماموران گشت این کلانتری به محل حادثه اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: به محض ورود ماموران کلانتری به پارک، نگهبان پارک به ماموران اطلاع می‌دهد که فردی که حالت طبیعی نداشته با قمه و چاقو نگهبان و سه رهگذر در پارک را مصدوم کرده‌است.

رییس کلانتری ۱۲۸ تهران‌نو با بیان اینکه فرد ضارب به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار می‌کند، گفت: ماموران با گشت خودرویی این فرد را تعقیب کرده و پس از ده دقیقه و با ۴ شلیک تیر هوایی و پس از درگیری با ماموران این فرد را بازداشت می‌کنند.

سرهنگ بهرامی با تاکید براینکه این فرد از شرور سطح یک تهران است، گفت: این فرد ۱۸ سال سابقه شرارت، شرب‌خمر داشته است و از اراذل و اوباش سابقه‌دار منطقه است. در حال حاضر نیز ۴ فرد که توسط او در پارک مضروب شده‌اند شاکی خصوصی او در این پرونده هستند.

وی ادامه داد: این فرد قبل از ورود به پارک و درگیری در آنجا نیز با چند نفر دیگر درگیر شده بوده که زخمی می‌شود و با توجه به اینکه از ناحیه سر زخمی شده بوده و حال مساعدی نداشته ماموران کلانتری ۱۲۸ تهران‌نو او را به بیمارستان برای درمان منتقل می‌کنند.

رییس کلانتری ۱۲۸ تهران‌نو خاطرنشان کرد: از این فرد دو قبضه سلاح سرد شامل یک قمه و چاقو کشف و ضبط شده است. همچنین برای این فرد شرور پرونده تشکیل و به دادسرا ارجاع داده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز