خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

در این شرایط سخت به فرهنگ بسیجی نیازمندیم

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۹۹۳

وزیر آموزش و پرورش گفت: در این شرایط سخت به فرهنگ بسیجی نیازمند خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش در اختتامیه چهاردهمین جشنواره علمی فرهنگی فرهنگیان بسیجی بیان کرد: حضور بسیجیان در آموزش و پرورش می تواند آینده‌های روشنی را تصویر کند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به افتتاحیه المپیاد زیست شناسی در روز گذشته گفت: این برای من مایه افتخار است که71 کشور با شرایط و این فضای سنگینی که برای کشور ما ایجاد شده در این المپیاد شرکت کردند. تاکنون سابقه نداشته که 71 کشور در المپیاد شرکت کنند و البته 23 کشور هم کشورهای اروپاییه ستند.  این ها برای ما افتخار است آن هم در فضایی که دایم به کشور ما تهمت می‌زنند. حتی رئیس آی بی او نیز گفت من شگفت زده شده‌ام. اینها هیچ چیزی جز دین و خون شهدا نیست وگرنه اگر دست من و امسال من بود، چنین نمی‌شد.

او افزود: ما حتما یکبار دیگر سرافراز بیرون خواهیم آمد به شرط اینکه از روحیه بسیجی استفاده کنیم.شرایط امروز ما شاید خطیر باشد ولی بحرانی نیست چون دهه شصت و اتفاقات آن دوران را دیده ایم.

بطحایی بیان کرد: ما در این شرایط سخت به فرهنگ بسیجی نیازمند خواهیم بود. ما امروز به فرهنگ شهید حججی به شدت نیاز داریم و باید به بچه هایمان یاد بدهیم اگر کسی زمین خورد چطور باید به آن کمک کنیم. باید مهارت صبوری و تحمل در برابر سختی ها و نگاه به افق و چشم انداز را با بچه ها تمرین کنیم.از خود گذشتن و به منافع جمع بودن را به بچه هایمان بیاموزیم که امروزه جای آن در کلاس های درس خالی است.باید فرهنگ روحیه بسیجی را در خودمان تقویت کنیم. ما کسانی هستیم که جزیره مجنون، خرمشهر و کوردستان دهه شصت را دیده ایم.آموزش و پرورش تنها راه نجاتش این است که این روحیه را در خودش تقویت کند و این را وارد کلاس های درس دانش آموزان کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز