خبرگزاری کار ایران

شرکت نوسازی اراضی عباس آباد مطرح کرد:

اخذ هزینه پارکینگ از مراجعان کتابخانه ملی برای جلوگیری از آسیب اجتماعی!

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۴۲۸

روابط عمومی شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد، از اخذ هزینه پارکینگ از مراجعه‌کنندگان به کتابخانه ملی را به منظور ساماندهی ورودی‌های کتابخانه و جلوگیری از سرقت خودروها، رفع معضلات ترافیکی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی شبانه است.

به گزارش ایلنا، به منظور ساماندهی و نظم دادن به ورودی‌‌‌های کتابخانه ملی همچنین براساس شکایت‌‌‌های متعددی که از سرقت خودرو و مزاحمت‌‌های شبانه این مجموعه ایجاد شده بود، در نظر گرفته شد که نسبت به عبور و مرور شهروندان اقداماتی درخصوص اخذ هزینه پارکینگ به مبلغ دو هزار تومان دریافت شود.

براساس قانون و سند راهبردی شورای عالی شهرسازی ساماندهی و حل مشکلات اراضی از وظایف شرکت نوسازی عباس‌‌آباد بوده و این شرکت با توجه به گستردگی مخاطبان و اعضای کتابخانه ملی و مجموعه فرهنگستان‌‌‌ها و نظم‌‌بخشی به مشکل پارک خودرو، طرح اخذ وجه حداقلی (دو هزار تومانی) را اجرا کرده تا بخشی از مشکلات پارک خودروها حل شود.

این در حالی است که اعضای کتابخانه ملی با ارائه کارت عضویت می‌‌‌توانند به صورت رایگان از پارکینگ این مجموعه استفاده کنند.

بنابراین گزارش شرکت نوسازی عباس‌‌‌آباد به منظور رفاه حال اعضای کتابخانه ملی، مجموعه فرهنگستان‌‌‌ها و باغ کتاب احداث پارکینگ در چهار طبقه در طرح میدان فرهنگ را آغاز کرده و پیش‌‌بینی می‌‌شود ۵۰۰ پارکینگ از ظرفیت سه هزار پارکینگ این طرح تا چهار ماه آینده آماده بهره‌‌برداری شود.

تا چهار ماه آینده ۵۰۰ پارکینگ به ظرفیت میدان فرهنگ افزوده شده و شهروندان می‌‌توانند از این پارکینگ‌‌ها نیز استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز