خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس تهران بزرگ خبر داد:

برخورد قاطع با ماموران متخلف سدمعبر شهرداری منطقه ۱۵

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۲۸۰

رئیس پلیس تهران بزرگ از برخورد قاطع با ماموران سدمعبر شهرداری منطقه 15 که به پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در حین انجام ماموریت توهین و تعرض کرده بوند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به فیلم متنشر شده در فضای مجازی مبنی بر اهانت و توهین ماموران سد معبر به پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: در هفته گذشته برخی از ماموران سد معبر منطقه 15 شهرداری تهران به پلیس راهنمایی و رانندگی که در حال ماموریت بوده توهین و تعرض می‌کنند.

وی ادامه داد: این افراد با هماهنگی دستگاه قضا شناسایی و دستگیر شدند و از امروز رسیدگی پرونده آنها آغاز می شود.

رئیس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: بر اساس قانون مجازات اسلامی تمرد از دستور پلیس یا مقابله با ماموریت پلیس جرم محسوب شده و از دو ماه تا سه سال زندان دارد. ما با این افراد برخورد قاطع خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم کسی به مامور پلیس در حین انجام ماموریت توهین و تعرض کند.

وی همچنین در خصوص استفاده از اسامی خارجی در سردر برخی اماکن عمومی مانند پاساژ‌ها گفت: بر اساس قانون اماکن استفاده از  عناوین خارجی در سردرب واحدهای صنفی مغایر قانون است مگر اینکه مجوزهای لازم را در این خصوص اخذ کرده باشند. قطعا اماکن و پلیس با این قبیل موارد در صورتی که مشاهده کنند یا وزارت ارشاد و یا اصناف به آنها گزارش کند برخورد خواهند کرد.

وی ادامه داد: مقابله با دستفروش‌ها، سد معابر و کودکان کار جزو وظایف شهرداری تهران است و در صورت نیاز اگر از پلیس بخواهند پلیس نیز همکاری لازم را با آنها خواهد داشت.

سردار رحیمی در خصوص برقراری نظم و امنیت در شب‌های ماه رمضان گفت: پلیس تهران بزرگ از ساعت 10 شب تا شش صبح توسط امیر جانشین مدیریت می‌شود و با توجه به اینکه در ماه رمضان برخی از اصناف مانند سینماها و اغذیه‌فروشی‌ها باز هستند و تا سحر فعالیت می‌کنند بحث ایجاد برقراری نظم و امنیت در تهران در ساعات پایانی شب و تا سحر مضاعف می‌شود.

رئیس پلیس تهران بزرگ همچنین در خصوص پخش فوتبال از سینما گفت: هنوز درخواستی در این موضوع نه به پلیس تهران بزرگ و نه به ناجا ارائه نشده است ما منتظر هستیم تا اگر درخواستی مبنی بر پخش فوتبال در سینما از دستگاه‌های مزبور به پلیس ارائه شد در ابتدا ابعاد موضوع را بررسی کرده و سپس نظر خود را اعلام می‌کنیم.

وی ادامه داد: دوستان پیشنهاد را ارائه دهند تا بررسی کرده و اگر ملاحظاتی لازم دارد نسبت به آن اعلام کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز