خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس تهران بزرگ:

۹۰۹ سارق، مالخر، خرده‌فروش موادمخدر و قاچاقچی کالا دستگیر شدند

کد خبر : ۶۲۳۳۹۲

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه در طرح رعد ۱۱، ۹۰۹ سارق، مالخر، خرده‌فروش موادمخدر و قاچاقچی کالا شناسایی و دستگیر شده‌اند، گفت: ارزش ریالی کل اموال مسروقه و قاچاق کسر شده در طرح رعد ۱۱ بیش از هشت میلیارد تومان بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح رعد ۱۱ در جمع خبرنگاران درباره جزئیات این طرح گفت: طرح رعد ۱۱ با برنامه‌ریزی مفصل و کار اطلاعاتی پس از طرح رعد ۱۰ چهار روز گذشته انجام شد و در طرح رعد ۱۱ برای مبارزه با سارقان، مالخران و قاچاقچیان کالا و خرده‌فروشان مواد مخدر با بهره‌گیری از تمام پتانسیل ۱۱ سرکلانتری و ۸۵ کلانتری و پاسگاه اجرا شد.

وی ادامه داد: در مجموع در طرح رعد ۱۱، ۲۳۵ حکم قضائی برای ورود به مخفیگاه‌های سارقان و مالخران اخذ شده و در این مرحله ۵۴۴ سارق و مالخر که شامل ۴۵ باند می‌شدند؛ متلاشی و اعضای آن دستگیر شدند و در مجموع ۳۲۵ خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه کشف و ضبط شده است.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه ۶۲۲ پرونده برای این افراد تشکیل شده است، گفت: این سارقان شامل ۱۷۲ سارق تلفن همراه، ۱۴۸ سارق اقلامی مانند پخش خودرو، ۱۹۸ سارق باند ضبط و پخش خودرو و ۱۹۰ سارق لاستیک و ده‌ها فقره دیگر می‌شدند. همچنین در بین این سارقان دستگیر شده یک سارق خانم نیز حضور داشت که ده‌ها مورد جیب‌بری و کیف‌قاپی در مترو به همراه همسرش انجام داده بود.

وی با اشاره به ارزش ریالی اموال مسروقه گفت: در طرح رعد ۱۱ بیش از ۴۷ میلیارد ریال یعنی چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان ارزش ریالی اموال مسروقه بوده است.

سردار رحیمی با اشاره به دستگیری خرده‌فروشان موادمخدر در طرح رعد ۱۱ گفت: در این طرح برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر نیز در دستور کار بوده و ۳۲۰ خرده فروش موادمخدر از نقاط مختلف شهر طی ۲۴ ساعت گذشته دستگیر شده‌اند و ۲۳ کیلو و ۹۰۰ گرم از این افراد انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به دستگیری قاچاقچیان کالا نیز گفت: در این طرح همچنین ۴۵ قاچاقچی کالا دستگیر و ۴۵ پرونده نیز در همین زمینه تشکیل شده است و از این افراد انواع کالاهای قاچاق نظیر دارو، پارچه، مشروبات الکلی خارجی، لوازم خارجی، لوازم یدکی خودرو و لوازم پزشکی و ورزشی کشف و ضبط شده است. همچنین ارزش ریالی کسر شده اموال قاچاق در این طرح بالغ بر سه میلیارد تومان بوده است.

سردار رحیمی همچنین خاطرنشان کرد: در طرح رعد ۱۱ یک قبضه کلت کمری، یک سلاح شکاری و ۶ قبضه سلاح سرد کشف و ضبط شده است. همچنین بالغ بر ۷۵ هزار انواع و اقسام سی‌دی غیرمجاز و ضدفرهنگی کشف و ضبط شده است.

به گفته رئیس پلیس تهران بزرگ ارزش ریالی کل اموال مسروقه و قاچاق کسر شده در طرح رعد ۱۱ بیش از هشت میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز