خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس تهران بزرگ خبر داد:

رسیدگی به درخواست‌های ۵۲۰ نفر از شهروندان در مرکز ۱۹۷

کد خبر : ۶۲۲۴۸۴

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه به درخواست‌های 520 نفر از مراجعه‌کنندگان در مرکز 197 رسیدگی شد، گفت: بیشتر مراجعات در زمینه پلیس اماکن، حوزه راهنمایی، پلیس پیشگیری، کلانتری و آگاهی بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی در جلسه ملاقات مردمی و رسیدگی به مشکلات مردم در مرکز 197 در جمع خبرنگاران گفت: در ادامه ملاقات‌های مردمی و رسیدگی به کار مردم که توسط مرکز سامانه 197 ناجا برگزار می‌شود به مشکلات 520 مراجعه کننده به اتفاق روسای پلیس و معاونان آ‌نها رسیدگی و تمام خواسته‌های مردم بررسی شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه با روی گشاده به مشکلات مردم رسیدگی کردیم، گفت: بیشتر مراجعات در خصوص پلیس اماکن، حوزه راهنمایی و رانندگی، حوزه پلیس پیشگیری و کلانتری و پلیس آگاهی بود.

رئیس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: همچنین بخشی از مراجعات مردم در خصوص گزینش و جذب نیروی انتظامی بود که به آنها نیز رسیدگی شد.

سردار رحیمی تصریح کرد: در این جلسه نشستی نیز با مراجعان برگزار و در آن تاکید کردیم که به رعایت قانون و مقررات و ضوابط التزام داشته، چرا که بسیاری از این تخلفات بر اثر عدم احترام و توجه به قانون و بی‌مبالاتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز