خبرگزاری کار ایران

نامزد شهرداری تهران:

اهل معامله نیستم

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۹۴۶

عضو شورای شهر تهران گفت: من به هیچ عنوان اهل معامله نیستم بلکه اهل تعاملم.اجازه نداریم حق مردم شهر را به این و آن ببخشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود حسینی در واکنش به سوالات اعضای شورای شهر در رابطه با نحوه تعامل با ارکان نظام و اینکه آیا تحت تاثیر تصمیمات حزبی قرار خواهد گرفت یا خیر گفت: تهران یک ابرشهر و پایتخت است. نباید نگاهی غیرتعاملی داشته باشیم و تعامل است که اصل محسوب می‌شود. در این شرایط باید سازوکار این تعامل تعریف شود اما برخی افراد پشت برخی از عبارات همچون مبارزه با فساد (به دنبال منافع اقتصادی و فردی خود) هستند.

وی افزود: من به هیچ عنوان اهل معامله نیستم بلکه اهل تعاملم. یعنی اجازه نداریم حق مردم شهر را به این و آن ببخشیم.

حسینی در ادامه به تاریخ ورود دموکراسی در کشور و رویکردهای متفکران ایرانی در این رابطه اشاره کرد و افزود: در هر حال احزاب می‌توانند برنامه دهند و براساس دموکراسی کاربرد حزب این نیست که فقط در انتخابات وارد شوند. حزب می‌تواند برنامه داده و کادرسازی کنند. اگر حزب نباشد قانون ثروت و قدرت حاکم می‌شود. با این حال باید از نظر من در شهرداری تهران، مرکز ارزیابی مدیران راه بیفتد و مدیرانی را تربیت کند و هر کس که می‌خواهد روی کرسی مدیریت بنشیند از این مرکز عبور کند و ملاک من شایستگی است.

وی در رابطه با اظهارات خداکرمی در خصوص استخدام اصفهانی‌ها گفت: من 20 سال است که در تهران زندگی می‌کنم و ملاکم برای انتصابات شایستگی است.

حسینی افزود: برای افزایش تعامل و گفت‌وگو پیشنهاد ما بسترسازی برای فناوری اطلاعات است و برای حل معضل کم‌آبی نیز می‌توانیم از فناوری آبیاری قطره‌ای استفاده کنیم.

گفتنی است؛ در انتهای اظهارات حسینی قرار شد اعضای شورا که پاسخ خود را نگرفته‌اند تا فردا صبح با حسینی تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز