خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر:

عملیات امدادرسانی در ۱۳ استان‌ درگیر سیل و آب‌گرفتگی ادامه دارد

کد خبر : ۶۱۷۹۰۲

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: عملیات امدادرسانی در ۱۳ استان‌ درگیر سیل و آب‌گرفتگی؛ بخصوص دراستان‌های فارس، کرمانشاه و لرستان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، مرتضی سلیمی (رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر) با اشاره به انجام عملیات در استان‌هایی که دچار سیل و آب‌گرفتگی شدند، اظهار کرد: از تاریخ ۷ اردیبهشت تا ساعت ۶ صبح امروز، امدادگران در ۱۳  استان آذربایجان شرقی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، سمنان، فارس، قزوین، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، لرستان و یزد امدادرسانی کردند. در حال حاضر امدادرسانی در مناطقی از استان‌های فارس، کرمانشاه و لرستان همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: ۴۰ شهر، روستا و مناطق عشایر نشین این استان‌ها متاثر از سیل و آبگرفتگی بودند که ۳۰۸ امدادگر در قالب ۸۵ تیم در این مناطق حاضر شدند و به ۱۹۸۹ نفر امدادرسانی کردند.

وی افزود: در این میان ۱۷۲ نفر اسکان اضطراری داده شدند و ۳۱ واحد مسکونی نیز از  آب تخلیه شدند. همچنین در این مدت ۱۳ دستگاه خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شدند. همچنین در میان حادثه‌دیدگان اقلامی از جمله چادر، پتو، موکت، ‌ نایلون، کنسروجات، قند و شکر، خرما، حبوبات، روغن و کشمش توزیع شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز