خبرگزاری کار ایران

الویری مطرح کرد:

توسعه گردشگری تهران به عنوان یکی از منابع درآمدهای پایدار شهری

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۷۱۷

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه یکی از اقلام مهم درآمد پایدار برای شهرداری تهران درآمدهای حاصل از گردشگری است، تاکید کرد: در این خصوص باید منابع درآمد پایدار برای شهرداری را توسعه دهیم.

به گزارش ایلنا> مرتضی الویری با بیان اینکه نوروزگاه ابتکار جالبی بود که شهرداری تهران آن را عملیاتی کرد، گفت: امسال مدیریت شهری از پتانسیلی که در گذشته از آن استفاده نمی شد، برای اوقات فراغت شهروندان تهرانی و مسافران نوروزی بهره برد.

وی  در پاسخ به این پرسش که آیا شورا برنامه ای برای افزایش این دست رویدادها دارد، اظهار داشت: مسئله تنوع‌‌‌‌بخشی به درآمدهای پایدار شهرداری موضوع مهمی است که شورای پنجم به آن پرداخته است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران درخصوص اینکه یکی از اقلام مهم درآمد پایدار برای شهرداری تهران درآمدهای حاصل از گردشگری است، تصریح کرد: به همین منظور شواری شهر در تلاش است تا بتواند باتوجه به زمینه‌‌‌های خوبی که در شهر تهران وجود دارد، گردشگری را توسعه دهد. 

الویری با بیان اینکه به طور قطع این برنامه‌‌‌ریزی نتیجه‌‌‌بخش خواهد بود، خاطرنشان کرد: در این خصوص می‌‌‌توان هم امکانات تفریحی برای شهروندان ایجاد کرد و هم منابع درآمد پایدار برای شهرداری را توسعه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز