خبرگزاری کار ایران

رییس شورای عالی استان‌ها:

بحران آب بدون کمک شوراها حل نخواهد شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۴۲۶

رییس شورای عالی استان‌ها تاکید کرد: بحران آب مسئله جدی است که بدون کمک شوراها و مدیریت شهری حل نخواهد شد. بدون برنامه‌ریزی و بدون وجود منابع نمی‌‌‌‌‌توانیم با بحران آلودگی هوا مقابله کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی الویری در  جلسه مشترک شورای استان تهران با استاندار با اشاره به جایگاه شوراها در قانون اساسی و تبعیضی که به شوراهای شهر و استان در تمام این سال‌ها شده است، گفت: اصل ۱۰۱ قانون جایگاه شوراها را در رابطه با رفع تبعیض مشخص می‌کند. تبعیض منطقه‌ای که موجب مهاجرت‌های بی‌رویه شده است. همچنین تبعیض جنسیتی، مذهبی، رسانه‌ای، اقتصادی، قضایی قابل تعمق است.

وی ادامه داد: از آقای مقیمی تقاضا می‌کنم به سهم شوراها به دلیل دیر رسیدن دیگران تصاحب کردند و تمایلی به پس دادن آن را ندادند. شاهد بودیم تشکیلات دولتی عریض و طویل شدند و با آنکه قرار بود امور شهری به مدیریت شهری واگذار شود در همان محدوده باقی ماند. 

الویری در انتها به معضلات استان اشاره کرد و اظهار داشت: بحران آب مسئله جدی است که بدون کمک شوراها و مدیریت شهری حل نخواهد شد. بدون برنامه‌ریزی و بدون وجود منابع نمی‌‌‌‌‌توانیم با بحران آلودگی هوا مقابله کرد. از شما که در مجلس و نهادهایی اجرایی بوده و درد آشنا هستید تقاضا می‌کنم به این خانواده مهم (شوراها )یاری کنید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز