خبرگزاری کار ایران

گزارش ایلنا از حوادث چهارشنبه‌سوری؛

فوت ۴ نفر تا این لحظه/ افزایش آمار مصدومان به ۱۵۰۹ نفر/ ۱۳ نفر بازداشت شدند

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۰۱۶

سرپرست اورژانس کشور با اعلام فوت ۴ نفر در حوادث چهارشنبه‌سوری از افزایش آمار مصدومان به ۱۵۰۹ نفر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آخرین اخبار و آمار مربوط به حوادث چهارشنبه سوری به شرح زیر است:

۰۰:۰۶؛ کاهش تلفات چهارشنبه سوری نسبت به سال گذشته

سرپرست اورژانس کشور از کاهش آمار تلفات چهارشنبه سوری امسال نسبت به سال گذشته خبر داد. پیرحسین کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین آمار مصدومان و تلفات مراسم چهارشنبه آخرسال گفت: با توجه به جمع آوری آمار مصدومین چهارشنبه سوری، شاهدکاهش تلفات نسبت به سال گذشته بودیم.

سرپرست سازمان اورژانس کشور ادامه داد: در مجموع در تاریخ ۲۲ اسفندماه ۲۰۸۲ مصدوم به ثبت رسید.

۲۳:۵۰؛ بازداشت ۱۳ نفر در ارتباط با حوادث چهارشنبه سوری

رییس پلیس پایتخت از بازداشت ۱۳ نفر که در شب چهارشنبه آخر سال قوانین را نقض کرده‌اند خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی در این باره گفت: تا این لحظه تعداد ۱۳ نفر از کسانی که قوانین را نقض کرده‌اند بازداشت شده‌اند.آمار مصدومان نسبت به سال گذشته کاهش محسوسی داشته است .

رییس پلیس پایتخت افزود: به مراتب وضعیت شهر نسبت به سال گذشته بسیار بهتر بوده که جا دارد از شهروندان محترم تشکر کنیم.

۲۳:۳۰؛ ۱۶۰ حریق و یک انفجار در آخرین چهارشنبه سال

سید جلال ملکی در جمع خبرنگاران درباره آخرین آمار حوادث شب چهارشنبه آخر سال گفت: شب خوب و تقریبا آرامی داشتیم و این موضوع را سازمان‌های دیگر نیز تایید می‌کنند. او با اشاره به اینکه این آمار از ساعت 16:30 تا 22:30 است، گفت: این مدت 160 مورد حریق از انواع مختلف مسکونی، تجاری، فضای سبز، سطل آشغال و ... گزارش شده است. این 160 مورد شامل تمامی اعزام‌های نیرو بوده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با اشاره به انفجارهای مواد محترقه خاطرنشان کرد: انفجار مواد محترقه در سال 94 سه مورد، سال 95 دو مورد و سال 96 یک مورد بوده است. همچنین از بامداد امروز تنها سه مورد انفجار گزارش شده است. ملکی با بیان اینکه همه مردم این شب بیرون از منزل بودند ولی حادثه خاصی نداشتیم، گفت: خوشبختانه قبل از شروع مراسم چهارشنبه سوری از طریق اطلاع‌رسانی به موقع مردم چندین مورد مواد محترقه کشف و ضبط شده است. از رفتار خوب مردم که باعث کاهش تلفات و صدمات جانی و مالی در این شب شده کمال تشکر را داریم.

۲۳:۱۴؛ مصدومیت ۱۵۰۹ نفر در اتفاقات چهارشنبه‌ سوری

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیرحسین کولیوند در جمع خبرنگاران آخرین آمار آسیب‌دیدگان چهارشنبه آخر سال ۹۶ گفت: تاکنون ۱۵۰۹ نفر مصدوم شده‌اند که از این تعداد، ۲۷۷ نفر دچار سوختگی درجه دو و سه، ۲۱نفر قطع عضو،۱۵ نفر دچار شکستگی و ۱۱ نفر دچار آسیب‌دیدگی چشم شده‌اند. همچنین ۱۵۱ نفر نیز تاکنون در مراکز درمانی بستری شده اند.

وی افزود: ۷۰ درصد مصدومان در محدوده سنی ۶ تا ۲۶ سال  و ۳۰ درصد هم عابران پیاده بوده‌اند.در شهر تهران نیز تاکنون ۳۹۷ مورد مصدومیت گزارش شده که از این تعداد، ۲۳ نفر بستری شده‌اند. در اردبیل سه مصدوم داشته‌ایم که یک نفر از آنها فوت شده، نفر دوم یک دستش قطع شده و نفر سوم هم هر دو دستش قطع شده است.

۲۱:۴۰/پیرحسین کولیوند، سرپرست اورژانس کشور در جمع خبرنگاران گفت: از ظهر امروز تاکنون ۵۱۶ نفر در کل کشور دچار مصدومیت شده‌اند که از این تعداد ۱۲۰ نفر دچار سوختگی، ۱۱ نفر قطع عضو و ۱۵ نفر دچار شکستگی شده‌اند که ۲۰ درصد این افراد یعنی۹۶ نفر بستری هستند که هفت نفرشان در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر بوده و حالشان نگران کننده است. همچنین ۱۱۱ نفر از مصدومان عابران پیاده بوده‌اند. در تهران نیز تاکنون ۱۳۷ نفر دچار آسیب دیدگی شده‌اند.

سازنده 19 ساله مواد محترقه در آتش سوخت

۲۱:۰۱/علی اصغر کریمی، مدیر بیمارستان سوانح سوختگی مطهری گفت: تاکنون دوازده نفر به بیمارستان مطهری مراجعه کرده اند که چهار نفر از این تعداد بستری و بقیه به صورت سرپایی مداوا شده اند. یک نفر از مراجعه کنندگان دچار سوختگی درجه بالا شده است که خود این فرد 19 ساله سازنده مواد محترقه بوده است و اکنون در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان است.

افزایش آمار فوتی‌ها به ۳ نفر

۲۰:۵۰/پیرحسین کولیوند، سرپرست اورژانس کشور در جمع خبرنگاران در مورد فوتی‌های امشب گفت: تاکنون سه نفر فوت کرده‌اند. یک پسر ۱۵ ساله از کرج، زنی 70 ساله از زنجان و مردی 39 ساله از تهران جزو آمار فوت شدگان هستند.

۲۰:۲۵/ یک نوجوان ١٥ ساله در کرج بر اثر انفجار مواد محترقه فوت کرد.

مصدومان تهران ۹۱ نفر است

۲۰:۲۳/پیرحسین کولیوند، سرپرست اورژانس کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آمار مصدومان به ۱۹۹ نفر رسیده است، گفت: از این تعداد ۶۸ مورد سوختگی داشتیم که ۲۵ درصد این افراد بستری شده‌اند و۶ نفر هم در بخش مراقبت های ویژه هستند. ۳۷ نفر از کل مصدومان عابران پیاده بوده اند.وی در خصوص آخرین آمار مصدومان در تهران نیز گفت: تاکنون آمار مصدومان شهر تهران ۹۱نفر است.

۲۰:۲۰/بنابراعلام پلیس پایتخت، تاکنون ۸ نفر دستگیر، ا نفر فوت(مربوط به حادثه صبح خیابان مرتضوی) و ۸ نفر مصدوم  شده‌اند.

۲۰:۱۵/بنابراعلام مرکز اطلاع رسانی اورژانس کشور نوجوان ۱۵ ساله ای در تهران بر اثر انفجار مواد محترقه در دستانش دچار مصدومیت شده و ۳ انگشت خود را از دست‌داد.‌‌‌‌ وی توسط بالگرد اورژانس تهران به بیمارستان امام خمینی انتقال یافت.

فوت ۴ نفر تا این لحظه/ افزایش آمار مصدومان به ۱۵۰۹ نفر/ ۱۳ نفر بازداشت شدند

۲۰:۱۰/ یک جوان ۱۹ ساله که صبح امروز به علت انفجار موارد محترقه مصدوم شده بود، فوت کرد.

مصدومیت دو جوان دختر و پسر به دلیل انفجار مواد محترقه

۱۹:۴۹/جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با اعلام مصدومیت دو جوان براثر انفجار مواد محترقه در اتوبان کرج گفت: محل حادثه یک مجتمع مسکونی ۱۰ طبقه بود در طبقه هشت آن یک واحد ۱۰۰ متری قرار داشت و انفجار در بالکن این واحد ۱۰۰ متری رخ داده بود. در این بالکن یک دختر و پسر جوان مشغول درست کردن مواد محترقه بود که انفجار رخ می‌‌دهد و منجر به سوختگی این دو جوان شده است.

                                                                        مصدومیت ۱۳۵ نفر

۱۹:۳۹/ پیرحسین کولیوند، سرپرست اورژانس کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای اسفندماه تاکنون ۴۶۴ نفر مصدوم شده اند، گفت: از این تعداد ۱۲۹ نفر بستری شده اند، ۱۵۸ نفر دچار سوختگی درجه دو و سه،۱۵۷ نفر دچار آسیب دیدگی چشم و ۱۷ نفر قطع عضو شده اند.

وی افزود: از صبح امروز تاکنون ۱۳۵ نفر دچار آسیب دیدگی شده اند که از این تعداد پنح نفر قطع عضو شده اند،۵۰ نفر بستری و  ۵۶ نفر هم دچار سوختگی درجه دو و سه شده اند و چهار نفر نیز در بخش مراقبت های ویژه هستند. تاکنون تهران با ۳۹ نفر بیشترین فراوانی آسیب دیدگی را داشته است.

استقرار نیروهای پلیس در ۶۱۶ نقطه شهر تهران

۱۹:۲۶/سردار رحیمی، رییس پلیس تهران بزرگ با اعلام استقرار نیروهای پلیس در ۶۱۶ نقطه شهر تهران گفت:  هماهنگی کامل میان نیروهای امنیتی، پلیس، سپاه، بسیج و امدادی وجود دارد تا بتوانیم چهارشنبه آخر سال را مدیریت کنیم.

فوت ۴ نفر تا این لحظه/ افزایش آمار مصدومان به ۱۵۰۹ نفر/ ۱۳ نفر بازداشت شدند

امکان طراحی مراسم چهارشنبه‌سوری وجود ندارد

۱۸:۵۸/محمدحسین مقیمی، استاندار تهران در واکنش به این سوال خبرنگار ایلنا که اگر مکانی برای برگزاری این مراسم در نظر گرفته می‌شد، آیا میزان خطرات کاهش نمی یافت، گفتافزود: این مراسم مردمی است و امکان طراحی از سوی ما وجود دارد این مراسم سالهاست که برگزار می شود مردم اصولا آتشی روبروی خانه خود برپا کرده و از روی آن می پرند.

مصدومیت 12 نفر از صبح امروز تاکنون/2 نفر قطع عضو شدند

۱۸:۳۰ /اورژانس ۱۱۵ تهران مصدومان مربوط به چهارشنبه سوری در تهران از ابتدای صبح تا ساعت ۱۸ را ۱۲ نفر اعلام کرد و گفت: ۲ نفر در  محل حادثه درمان شدند و ۱۰ نفر به بیمارستان اعزام شدند که از این تعداد دو نفر آقا  ( ۳۰ و ۱۵ساله)  به دلیل شدت  انفجار مواد محترقه قطع عضو شدند.

فوت ۴ نفر تا این لحظه/ افزایش آمار مصدومان به ۱۵۰۹ نفر/ ۱۳ نفر بازداشت شدند

۱۸:۱۸/ مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، گزارش حوادث مرتبط با مراسم چهارشنبه آخرسال از ۱ اسفند لغایت ۲۲ اسفند تا ساعت ۱۷:۳۰ را اعلام کرد. بر همین اساس در این تاریخ بر اثر انفجار مواد محترقه ۳ نفر فوت و ۱۱۱ نفر بستری شدند.

۱۷:۵۷ /استاندار تهران در مرکز مانیتورینگ پلیس پایتخت جهت بازدید از عملکرد ماموریت چهارشنبه سوری حضور یافت.

اخلالگران تا پایان نوروز مهمان پلیس هستند/مصدومیت یک مرد 35 ساله بر اثر انفجار

 ۱۷:۱۴/ سردار رحیمی، رییس پلیس پایتخت اعلام کرد که اخلالگران و افرادی که نظم و امنیت و آرامش پایتخت را خدشه‌دار کنند، تا پایان نوروز مهمان پلیس خواهند بود.

فوت ۴ نفر تا این لحظه/ افزایش آمار مصدومان به ۱۵۰۹ نفر/ ۱۳ نفر بازداشت شدند

۱۷:۰۷/ جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از انفجار مواد محترقه در مجتمع مسکونی چهار طبقه ۳۶ واحدی خبر داد و گفت: یک مرد ۳۵ ساله که در لحظه انفجار در داخل ساختمان حضور داشت دچار سوختگی شد.

خبر بروزرسانی می‌شود...

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز