خبرگزاری کار ایران

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش به ایلنا خبر داد:

استخدام ۱۸ هزار نفر در مهر ۹۷/ رایزنی برای توزیع شیر در ۷ استان محروم

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۶۸۸

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از رایزنی برای توزیع شیر در مدارس۷ استانِ محروم کشور از ۱۵ فروردین ماه در صورت تامین اعتبار خبر داد.

علی الهیار ترکمن (معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین وضعیت توزیع شیر در مدارس اظهار داشت: فعلا نتوانسته‌ایم؛ اعتبارات توزیع شیر در مدارس سراسر کشور را تامین کنیم، اما بنا داریم در راستای بهبود شاخص‌های تغذیه دانش‌آموزی با رایزنی در ۷ استان محروم کشور در مقطع ابتدایی شیر را توزیع کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که این ۷ استان کدام‌ها هستند؟ گفت:‌ استان‌های محروم را از وزارت بهداشت استعلام خواهیم کرد، در حال حاضر آموزش و پرورش این پیشنهاد را آماده کرده تا از ۱۵ فرودین در صورت تامین اعتبار و در جهت ترویج و گسترش فرهنگ سلامت و تغذیه سالم در مدارس این طرح را اجرایی کند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش همچنین از استخدام ۱۸ هزار نفر در آموزش و پرورش در مهر ۹۷ خبر داد و گفت: اخیرا از سازمان اداری-استخدامی ۱۵ هزار مجوز جذب معلم به استناد ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان گرفته‌ایم و ۳ هزار  سهمیه استخدامی مصرف نشده از دوره قبل باقی مانده است.

الهیار ترکمن با اشاره به اینکه به زودی دفترچه استخدام در آموزش و پرورش از طریق سازمان سنجش اعلام می شود، درباره زمان برگزاری آزمون گفت: قبل از نیمه اول اردیبهشت، آزمون استخدامی برگزار می‌شود و ۱۸ هزار نفر از مهر ۹۷ در مدارس به کار گرفته خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز