خبرگزاری کار ایران

رسولی:

پرداخت مطالبات پیمانکاران مجموعه شهر آفتاب برعهده شهرداری تهران است

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۳۴۰

نائب رئیس کمیسیون برنامه‌ و بودجه شورای شهر تهران با بیان اینکه در حال حاضر شهرداری تهران مالک مجموعه شهر آفتاب است، تأکید کرد: مادامی‌ که تصمیم جدیدی برای مجموعه شهر آفتاب‌ گرفته نشود، پرداخت مطالبات پیمانکاران این مجموعه برعهده شهرداری تهران است.

به گزارش ایلنا، سید حسن رسولی در جلسه امروز شورای شهر تهران در بررسی لایحه «اصلاحیه بودجه مصوب سال ۱۳۹۶» درباره اصلاحیه بودجه ۲۰۰ میلیارد تومانی برای احداث و توسعه مجموعه شهر آفتاب، گفت: اعضای شورای شهر در دوره چهارم به دلیل تصمیم برای واگذاری مجموعه شهر آفتاب، اعتبار مصوب برای این مجموعه را از بودجه حذف می‌کنند، اما بنا به دلایلی واگذاری شهر آفتاب منتفی می‌شود.

وی با اشاره به بازدیدی که تعدادی از اعضای شورای پنجم از مجموعه شهر آفتاب با حضور شهردار تهران داشتند، اظهار داشت: در این بازدید مشخص شد که ۲۰۰ میلیارد تومان برای توسعه این مجموعه هزینه شده است. این مبلغ بر اساس اسناد هزینه صورت‌وضعیت قطعی پیمانکاران است.

این عضو کمیسیون برنامه‌ و بودجه شورای شهر تهران افزود: درباره مجموعه شهر آفتاب نشستی با مسئولان وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت برگزار شد که خروجی نداشت. در حال حاضر مجموعه شهر آفتاب متعلق به شهرداری تهران است و مادامی‌که تصمیم جدیدی برای این مجموعه گرفته نشود، باید هزینه جاری و نگهداشت و پرداخت مطالبات پیمانکاران توسط شهرداری پرداخت شود.

رسولی درباره پیشنهادی مبنی بر حذف اصلاح اعتبارات تملک دارایی مالی با عنوان «دیون بلامحل» که در اصلاحیه اعتبار ۴۰ میلیارد تومان برای آن اعلام‌ شده است، تصریح کرد: این ردیف برای رفع دیون شهرداری به اشخاص حقیقی و حقوقی است که متقاضی احداث بناهای تجاری، مسکونی و اداری بودند اما به دلیل ناشی از رکود بازار اعلام انصراف کردند و خواهان استرداد پولشان هستند ازاین‌رو نباید این ردیف حذف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز