خبرگزاری کار ایران

رسولی در گفت‌وگو با ایلنا:

خاتمی و دبیران کل احزاب اصلاح‌طلب معتقدند شورای عالی سیاست‌گذاری همچنان مرجع تصمیم‌گیری جبهه اصلاحات باشد

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۳۳۷

عضو شورای عالی سیاستگذاری تاکید کرد: هم آقای خاتمی و هم اکثریت مطلق دبیران کل احزاب اصلاح‌طلب با توجه به دستاوردهایی که شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در دو دوره فعالیت خود داشته است، متفق‌القول معتقد هستند که شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان باید پس از بازنگری و اصلاحات همچنان به عنوان مرجع فکری و تصمیم‌گیری در جبهه اصلاحات فعالیت کند.

حسن رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درخصوص آخرین وضعیت بررسی‌های کمیته ارزیابی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: گزارش کمیته ارزیابی از عملکرد شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری و انتخابات پنجم شورای شهر تهران نهایی شده است و نقاط قوت و ضعف مشخص و به اعضای هیات رئیسه تقدیم شده است.

وی ادامه داد: هیات رئیسه تصمیم دارد طی روزهای آینده نقطه‌نظرات شورای عالی سیاستگذاری و دبیران کل احزاب اصلاح‌طلب و همچنین نظرات چهره‌های ملی و موثر درخصوص نقاط قوت و ضعف کمی یا کیفی دومین دوره فعالیت شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری و انتخابات شورای شهر پنجم را با دعوت اعضا شورای عالی سیاستگذاری به بحث و بررسی بگذارد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به این سوال که با تشکیل پارلمان اصلاحات آیا این نهاد جایگزین شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طللبان می‌شود؟ اظهار داشت:‌ من چنین چیزی را نشنیده‌ام. شورای هماهنگی جبهه اصلاحات پیشنهاد دهنده تشکیل شورای‌عالی سیاستگذاری بود و اکثریت اعضا شورای هماهنگی نیز عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان هستند.

رسولی افزود: هم آقای خاتمی و هم اکثریت مطلق دبیران کل احزاب اصلاح‌طلب با توجه به دستاوردهایی که شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در دو دوره فعالیت خود داشته است، متفق‌القول معتقد هستند که شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان باید پس از بازنگری و اصلاحات همچنان به عنوان مرجع فکری و تصمیم‌گیری در جبهه اصلاحات فعالیت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز