خبرگزاری کار ایران

سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد:

دستگیری ۴ سارق مسلح قبل از سرقتِ طلافروشی+ فیلم

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۱۳۷

سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۴ سارق مسلح خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ حمیدرضا یاراحمدی با اعلام دستگیری چهار سارق مسلح در صبح امروز گفت: پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشراف اطلاعاتی که روی مجرمان دارد و برخوردهایی که با سرقت‌های خشن و مسلحانه در دستور کار قرار داده، مجرمان سابقه‌دار را کنترل می‌کند.

او ادامه داد: پایگاه یکم آگاهی از تشکیل یک باند چهار نفره سرقت مطلع شده بود که قصد سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در یافت آباد را داشتند.

سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: این سارقان وسایل سرقت از جمله یک کلت کمری و تعدادی چاقو و قمه همراه داشته و به محل سرقت مراجعه کرده بودند، اما پلیس نیز از ساعاتی قبل در این منطقه حضور داشته و به صورت نامحسوس محل را کنترل می‌کرد، این چهار سارق با خورودی پرایدی که متعلق به یکی از سارقان بود، در محل حاضر شده و قبل از اینکه بتوانند وارد مغازه شوند پلیس برای دستگیری آنها اقدام می‌کنند که سارقان فرار کرده و در یک تعقیب وگریز پس از اینکه به دستور ایست پلیس توجهی نمی‌کنند، بر اساس دستورالعمل‌های لازم اقدام به تیراندازی کرده و یکی از سارقان از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرند و به بیمارستان منتقل می‌شود.

سرهنگ یاراحمدی با بیان اینکه هر چهار سارق دستگیر و در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند، گفت: این افراد سابقه زورگیری و سرقت داشته و ما در حال حاضر در حال بررسی پرونده آنها هستیم و همچنین این افراد یک سرقت ناموفق در پرند داشتند که هنوز مشخص نیست این سرقت مسلحانه بوده است یا خیر.

وی خاطرنشان کرد: این افراد مبلغی معادل 120 هزار دلار تقلبی در داخل منزل داشتند که یکی از سارقان با پلیس به منزل مراجعت کرده و در حال انتقال آنها به پلیس آگاهی هستند.

او با بیان اینکه میانگین سنی سارقان 30 سال بوده‌است، ادامه داد: بر اساس اطلاعاتی که به دست آمده این افراد چهار نفر بودند که یک خانمی آنها را همراهی می‌کرده که در صحنه سرقت حضور نداشت و هنوز هم دستگیر نشده و مخفیگاه این افراد در تهران و در نزدیکی محل سرقت بوده است.

حجم ویدیو: ۱۰.۸۲M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۱۱ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز