خبرگزاری کار ایران

رییس اورژانس تهران:

موتورلانس ها در ١٤١ نقطه تهران فعال هستند

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۵۹۷

رییس اورژانس تهران با بیان اینکه روزانه ١٠٠٠ تماس مزاحم با اورژانس برقرار می شود، گفت: از مردم خواهش می‌ کنیم تماس بی مورد و غیر مرتبط نگیرند.

به گزارش ایلنا، پیمان صابریان، رییس اورژانس تهران در مراسم رونمایی از نرم ‌افزاز اورژانس ۱۱۵، گفت: از ۵ مرداد امسال موتورلانس‌ ها آغاز به کار کردند و درحال حاضر در ۱۴۱ نقطه شهر تهران موتورلانس ها فعال هستند که تراکم و فعالیت آنها به حجم ماموریت در آن نقاط و محلات بستگی دارد.

وی با بیان اینکه با توجه به ترافیک شهری، موتورلانس ها به خدمت رسانی بهتر و در دسترس تَر به مردم کمک می کنند، افزود: درسال جاری بیشترین ماموریت ها در آذرماه بوده که ۱۹ هزار و ٥٧٥ ماموریت گزارش شده است، یعنی هر موتورلانس تقریبا روزانه ۷ ماموریت انجام داده است.

صابریان اظهارداشت: ورود موتورلانس ‌ها به مجموعه اورژانس تهران، مصرف سوخت آمبولانس‌ ها را تا۵۰ درصد و فرسودگی آمبولانس‌ ها را ۳۰ درصد کاهش داده است.

رییس سازمان اورژانس تهران با اشاره به اینکه استفاده از موتورلانس ها به گواهینامه دیگری هم نیاز دارد، خاطرنشان کرد: انجام انفرادی ماموریت سخت است و همین امر ما را مجاب کرد تا آمو‌زش‌ های مضاعفى به این همکاران ارائه دهیم.

صابریان تصریح کرد: روزانه ۵۵۰۰ تا ۶۰۰۰ تماس تلفنی داریم که حدود ١٠٠٠ مورد آن مزاحمت است و از مردم خواهش می‌ کنیم بی مورد و غیرمرتبط، تماس نگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز