خبرگزاری کار ایران

غلامرضا اصغری خبر داد:

توزیع مناسب دارو برای مدیریت بهینه منابع مالی

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۳۱۹

رییس سازمان غذا و دارو گفت: برنامه‌های عملیاتی سال ۹۷ حوزه غذا و دارو مورد پایش و ارزیابی قرار گرفته و خوشبختانه در برنامه جدید نقاط قوت و ضعف برطرف شده است.

به گزارش ایلنا، غلامرضا اصغری در جلسه ویدئو کنفرانس معاونان غذا و دارو، دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با بیان اینکه برنامه عملیاتی برای سال ۹۷ تدوین و آماده شده، گفت: با توجه به ارزیابی برنامه‌های عملیاتی سال‌های ۹۵ و ۹۶ و نتایج خوبی که از این ارزیابی‌ها به دست آمده، توانستیم برنامه عملیاتی سال ۹۷ را بی‌کم و کاست تدوین کنیم، تا به بدین صورت رضایت‌مندی در حوزه غذا و دارو همانند گذشته به وجود آید .

وی افزود: با ارزیابی سطح ستاد و فیدبک به برنامه‌های عملیاتی گذشته، توانستیم با مرور مشکلات، برنامه بهتری را تدوین کنیم، تا موفق‌تر از سال‌های پیش در این حوزه عمل شود.

رییس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه برنامه عملیاتی اولویت است و با ارزیابی معاونت‌های غذا و دارو دانشگاه‌ها می‌توان مشکلات را به حداقل رساند، تاکید کرد: با ادغام برخی شاخص‌ها و موارد که در پایش‌ها قرار داشت و با توجه به اولویت‌های وزارت‌بهداشت در بحث مدیریت هزینه‌های حوزه سلامت و خریدهای راهبردی به‌عنوان تکلیف بر دوش سازمان غذا و دارو، برنامه‌های‌ جدیدی برای سال ۹۷ در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط جدید طرح تحول سلامت و منابع مالی محدود در این حوزه، سازمان غذا و دارو نیز باید به نوعی یاری رسان وزارت بهداشت در این امر خطیر باشد، اظهار داشت: سازمان غذا و دارو باید با در پیش گرفتن اقداماتی نظیر مصرف منطقی دارو، انبارداری، خرید دارو و توزیع مناسب دارو بتواند در سال ۹۷ بهینه تر عمل کند و به نوعی در این امر کمک کننده باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز