خبرگزاری کار ایران

«دوزخ» روی صحنه می‌‌رود

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۵۷۷

رضا اصغری در پردیس تئاتر شهرزاد اقتباسى از نمایش‌نامه «دوزخ» اثرِ ژان پل سارتر روی صحنه می‌برد.

به گزارش ایلنا، رضا اصغری از چهاردهم آبان ماه در پردیس تئاتر شهرزاد نمایش "دوزخ "را با اقتباسى از نمایش‌نامه "دوزخ"اثرِ ژان پل سارتر روی صحنه می‌برد. این اثر سال‌ها پیش با ترجمه‌ حمید سمندریان منتشر شده بود و حالا اصغرى در اولین تجربه‌ی کارگردانی خود، نگاهی متفاوت به این اثر داشته است.

شخصیت‌های اثرِ سارتر در دوزخی که از کردارشان شکل گرفته؛ به سر می‌برند .رضا اصغری که پیش از این تجربه‌ی دستیاری داود میرباقری را برعهده داشته است؛ نمایش‌نامه‌ای برگرفته از آن را طراحی کرده است. تهیه‌کنندگی این اثر را صابر احدی برعهده داشته و توماج دانش بهزادی ، رویا بختیاری ، میترا شیرکوند، ایمان اصفهانی ایفاگر نقش‌های "دوزخ"هستند.

همچنین در نمایش دوزخ از مجسمه" بنای یادبود آرامش "اثر نسترن صفایی استفاده شده است.

از دیگر عواملِ این نمایش می‌توان به مدیرتولید:سهیل ملک نژاد، مجرى طرح: کتایون کیخسروى،دستیارکارگردان و برنامه ریز :فرشته گلچین،گریم:نازنین طباطبایی، عکاس و گرافیک :شایان کیانی، صحنه:ندا سیالی، ساخت تیزر:سپهر کشن فلاح،مشاور رسانه اى:کتایون کیخسروى، فضاى مجازی: آریان امیرخان ،طراحی تصویر مجازی: محمدرضا راه رخشان اشاره کرد.

این نمایش از چهاردهم آبان تا چهاردهم آذرماه در پردیس تئاتر شهرزاد به نشانی خیابان حافظ / نوفل لوشاتو / پلاک ۷۴ روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز