خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی وزارت علوم به ایلنا خبر داد:

آزادی ۶۵ درصد دانشجویان بازداشتی در کشور/تعدادی از دانشجویان امروز یا فردا آزاد می‌شوند/بیشترین تعداد بازداشتی مربوط به دانشگاه تهران است

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۲۴۹

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با اعلام اینکه ۶۵ درصد دانشجویان بازداشتی در کل کشور آزاد شده اند، از آزادی تعدادی از دانشجویان تا پایان امروز یا فردا خبر داد.

غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه پیگیری‌های وزارت علوم و دانشگاه‌ها برای آزادی دانشجویان بازداشتی همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: ۶۵ درصد دانشجویانی که در ناآرامی‌های اخیر در برخی استان‌های کشور بازداشت شده بودند، آزاد شده‌اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با بیان اینکه در روزهای اخیر جلسات مستمری با حضور روسای دانشگاه‌ها و برخی معانان دانشگاه به منظور پیگیری وضعیت دانشجویان بازداشتی در وزارت علوم برگزار شده است، گفت: بیشترین دانشجویان بازداشتی، مربوط به دانشگاه تهران است که تاکنون ۱۶ نفر آزاد شدند و تعدادی دیگر تا پایان امروز و یا فردا آزاد خواهند شد.

غفاری ضمن اشاره به اینکه آمار کل دانشجویان بازداشتی را در اختیار ندارند، گفت: ما از طریق دوستان و خانواده متوجه شدیم که کدام یک از دانشجویان بازداشت شده‌اند و از‌‌ همان روز نخست به دلیل نگرانی و دغدغه خانواده‌ها، پیگیر وضعیت دانشجویان بوده‌ایم.

وی در ادامه تاکید کرد که با رایزنی های صورت گرفته، اقدامات لازم برای آزادی این دانشجویان در حال انجام است و امیدواریم که به زودی این کار صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز