خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم:

دهمین جشنواره ملی حرکت در دانشگاه رازی کرمانشاه آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۹۷۳

صبح سه‌شنبه، دهمین جشنواره ملی حرکت در دانشگاه رازی کرمانشاه با حضور دکتر غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مسئولان استانی، آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا، جشنواره ملی حرکت، ویژه انجمن‌های علمی دانشجویی، به صورت سالانه و با تأکید بر هم‌افزایی، تکثیر ایده‌های خلاق و ایجاد انگیزه و نشاط در انجمن‌های علمی دانشجویی برگزار می‌شود.

همچنین در جشنواره ملی حرکت، آثار و دستاوردهای دانشجویان سراسر کشور به نمایش گذاشته می‌شود.

هدف از برگزاری این جشنواره، شناسایی انجمن‌های علمی دانشجویی موفق و تقدیر از فعالان این انجمن‌ها، انعکاس فعالیت‌های الگو و موفق، ایجاد تحرک توأم با جهت‌دهی فعالیت‌های انجمن‌های علمی دانشجویی، ایجاد زمینه به منظور هم‌افزایی انجمن‌های علمی دانشجویی از طریق انتقال تجارب موفق و ایجاد بستر مناسب به منظور آشنایی صاحبان صنایع و معادن، حرف و مشاغل، سازمان‌های دولتی و غیردولتی با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های انجمن‌های علمی دانشجویی است.

همچنین بخش نمایشگاهی این دوره از جشنواره ملی حرکت در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر کرمانشاه دایر است و دو کارگاه آموزشی - مشارکتی تصویرسازی نقشه راه انجمن‌های علمی دانشجویی و کارآفرین موفق نیز در حاشیه این نمایشگاه برگزار می‌شود.

دهمین جشنواره ملی حرکت، از سوی اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، پژوهشگاه‌ها و سایر مراکز علمی با حمایت دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی از پنجم تا هفتم دی‌ماه در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار می‌شود.

اختتامیه این دوره از جشنواره ملی حرکت، ۷ دی ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز