خبرگزاری کار ایران

وزیرآموزش وپرورش در جلسه شورای عالی:

عملکرد سال جاری، مبنای تصویب بودجه سال ۹۷ در مجلس قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۷۷۴

وزیرآموزش وپرورش خطاب به نمایندگان مجلس گفت: عملکرد آموزش و پرورش در سال جاری، مبنای تصویب بودجه سال 97 آموزش وپرورش در مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، سید محمد بطحایی بعدازظهر امروز در نهصد و چهل ونهمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش از شروع به کار تلویزیون تعاملی سینا به زودی خبر داد و گفت: از ویژگی‌های این تلویزیون تعاملی واداشتن مخاطب خاص است. هر خانواده که مخاطب این برنامه است لزوما باید برنامه مورد نظر را ببیند و برنامه‌های ارائه شده برای هر استان ممکن است با سایر استان‌ها متفاوت باشد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: مدیران مدرسه باید اطلاعاتشان به روز باشد و مسائل مورد نیاز آنها از طریق این تلویزیون برای آنها ارائه می شود.

وی افزود: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم که مبنای تصویب بودجه آموزش و پرورش برای سال ۹۷ عملکرد سال ۹۶ آموزش و پرورش باشد.

بطحایی ادامه داد: در آموزش و پرورش همواره با کمبود بودجه مواجه هستیم و مبنا قرار دادن عملکرد آموزش و پرورش در سال جاری جهت تصویب بودجه سال آینده می‌تواند دراین مسیر موثر باشد.

وزیرآموزش وپرورش افزود: یکی از عواملی که می‌تواند در ارتقای جایگاه اجتماعی آموزش و پرورش موثر باشد ارتباط وتعامل آموزش و پرورش با جامعه است بنابراین راه اندازی تلویزیون تعاملی آموزش و پرورش می تواند مهم را محقق کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز