خبرگزاری کار ایران

معاون مالی وزارت علوم:

دانشگاه‌ها در بودجه ۹۷ از ۳ درصد بودجه استانی بهره‌مند می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۹۵۲

ابیانه در نشست مشترک با هیئت رئیسه دانشگاه اراک، بر ضرورت بهره‌‎مندی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از ۳ درصد بودجه استانی تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، ابیانه، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم ضمن اشاره به ارقام و اعتبارات بودجه سال ۹۷ وزارت علوم، اظهار داشت: با پیگیری‌های به عمل آمده تلاش شده دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در بودجه سال ۹۷ با حمایت استانداری‌ها، بتوانند از ۳ درصد بودجه استانی استفاده کنند.

وی همچنین گزارشی از پیگیری تخصیص اعتبارات دانشگاه‌ها در معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت ارائه و بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی در دانش گاه‌ها تأکید کرد.

دکتر عسکریان ابیانه لازمه جذب اعضای هیئت علمی جدید در دانشگاه‌ها را منوط به برخورداری از کیفیت لازم آموزشی و پژوهشی عنوان کرد.

در ادامه دکتر حمیدی رئیس دانشگاه اراک نیز گزارشی از وضعیت پروژهای عمرانی در حال ساخت و وضعیت منابع انسانی و بدهی‌های دانشگاه ارائه کرد.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه اراک در بین دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در حوزه مدیریت سبز موفق به کسب رتبه چهارم شده است.

در پایان این نشست دکتر عسکریان ابیانه و دکتر رخشانی‌مهر مدیر کل نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم، از پروژه های عمرانی در حال احداث دانشگاه اراک بازدید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز