خبرگزاری کار ایران

سخنگوی آتش نشانی تهران خبر داد

گازگرفتگی در محله ولنجک تهران منجر به فوت ۱ نفر شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۱۷۸

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از فوت یک مرد 60 ساله بر اثر گاز گرفتگی در محله ولنجک تهران خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، از حادثه گازگرفتگی در محله ولنجک تهران خبر داد و گفت: ساعت ۹ و ۴۲ دقیقه صبح امروز  یک مورد گازگرفتگی در محله ولنجک-خیابان ثارالله اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان، گروه نجات 16 را به محل حادثه واقع در ولنجک اعزام کرد.

وی افزود: محل حادثه یک ساختمان ۵ طبقه مسکونی بود که در پشت بام این ساختمان، یک اتاق ۴-۵ متری وجود داشت که شب ها یک پدر و پسر در آنجا استراحت می کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اضافه کرد: شب گذشته این پدر و پسر از یک کپسول پیک نیکی برای گرم کردن اتاق استفاده کردند که انتشار این گاز موجب مسمویت شده بود که البته نیمه های شب متوجه مسومیت شده بودند اما فقط به خاموش کردن پیک نیک بسنده کردند.

وی با اشاره به اینکه پسر جوان صبح امروز متوجه شد که پدر ۶۰ ساله اش علائم حیاتی ندارد، گفت: کارشناس آتش نشانی استفاده از دستگاه پیک نیک و بسته بودن راه های ورودی هوا را یکی از محتمل ترین دلایل فوت این پیرمد عنوان کرده است؛ البته در نهایت علت اصلی فوت توسط پزشکی قانونی اعلام خواهد شد.

ملکی در ادامه به شهروندان به شهروندان توصیه کرد: اگر مورد گازگرفتگی اتفاق افتاد به راحتی از آن نباید گذشت. اگر کودکان، سالمندان و افراد دارای مشکلات ریوی و آسم در محل حضور دارند، بیشتر باید دقت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز