خبرگزاری کار ایران

طلایی در گفت‌وگو با ایلنا:

نتایج انتخابات شورایاری‌ها ساعت ۱۴ امروز اعلام می‌شود

رئیس هیات اجرایی انتخابات شورایاری‌ها گفت: نتایج این انتخابات ساعت ۱۴ امروز (یکشنبه ۲۴ اسفند) در سایت شورایاری‌ها قابل مشاهده خواهد بود.

مرتضی طلایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر گفت: امسال ۵۷۴ هزار و ۸۰۱ نفر در انتخابات شرکت کردند که نشان می‌دهد؛ میزان مشارکت نسبت به دوره سوم ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: در برخی مناطق همچون مناطق ۱، ‌۵، ۴، ۲۲و۶ میزان مشارکت از دیگر مناطق بیشتر بوده به طوری که بین ۴۰ تا ۵۰ درصد نسبت به دوره گذشته افزایش داشته است.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شورایاری‌ها اظهار کرد: نشست مشترک هیات نظارت با فرمانداری، هیات اجرایی، ریاست شورای شهر و اعضای ستاد هماهنگی شب گذشته برگزار شد که همگی از اجرای این انتخابات اظهار رضایت کردند.

طلایی گفت: پس از اعلام نتایج شهروندان به مدت ۴۸ ساعت فرصت دارند؛ تا گزارشات و یا شکایات خود را به هیات اجرایی و نظارت تحویل بدهند که پس از بررسی به مدت ۵ روز نتیجه آن مشخص و صحت انتخابات توسط هیات نظارت به تایید نهایی خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در طول این انتخابات تنها حذف یک صندوق اخذ رای در منطقه ۱۹را داشتیم، گفت: هیچ گونه حاشیه و مشکلی در برگزاری این انتخابات پیش نیامد و از مردم برای اینکه در این دوره مشارکت خوبی داشتند، تشکر می‌کنیم.

کد خبر : ۲۶۰۳۸۴