خبرگزاری کار ایران

خودرو سواری در بزرگراه شهید ستاری واژگون شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۴۳۹

رعایت نکردن اصول ایمنی حین رانندگی، واژگون شدن یک دستگاه خودرو سواری در بزرگراه شهید ستاری را به دنبال داشت.

به گزارش ایلنا، بروز این حادثه ساعت ۲۱ شب گذشته از سوی رانندگان خودروهای عبوری به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد که بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه ۹۸ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، خود را به بزرگراه شهید ستاری(مسیر شمال به جنوب) رساندند.

مهرزاد نقره فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این خصوص گفت: یک دستگاه خودرو سواری سمند حین حرکت در بزرگراه به علت نامشخصی که از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام خواهد شد، از مسیر اصلی خارج شده و پس از برخورد شدید با گاردریل حاشیه بزرگراه بر روی سقف واژگون شده بود.

وی افزود: راننده ۲۲ ساله این وسیله نقلیه که دچار مصدومیت شده بود قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی با کمک رانندگان خودروهای عبوری از اتاقک خودرو سواری خارج شده بود.

این فرمانده آتش نشانی ادامه داد: آتش نشانان به سرعت پس از قطع جریان برق خودرو سواری و نصب علائم هشدار دهنده در مسیر، نشتی بنزین این وسیله نقلیه را رفع کردند و با کمک تجهیزات مخصوص خودرو سواری را به حالت اولیه بازگرداندند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی راننده جوان خودرو سواری را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند و در پایان این وسیله نقلیه را به حاشیه امن بزرگراه منتقل کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز