خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس پایتخت در گفت‌وگو با ایلنا:

افزایش تعداد کلانتری‌ها در تهران/تعداد زیادی خودروی هیوندا در اختیار کلانتری‌ها قرار دادیم

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۸۷۳

رییس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه تعداد زیادی خودروی هیوندا را در اختیار کلانتری ها قرار داده ایم از افزایش تعداد کلانتری ها در تهران خبر داد.

سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ با حضور در غرفه ایلنا در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با تاکیدبراینکه کلانتری ها انگشتان ناجاست درباره تمهیدات پلیس برای کارآمدتر شدن کلانتری ها به خبرنگار ایلنا گفت: به تازگی طرحی را در کلانتری ها اجرا کردیم که براساس آن 80 درصد انرژی کلانتری ها را در بخش های مختلف از جمله مبارزه با مواد مخدر، سرقت و ...  بکار گرفتیم.

او ادامه داد: ما نگاه جدی بر اجرای درست و دقیق ماموریت در کلانتری ها داریم. همچنین در طرح جدیدی که مختص کلانتری هاست، کلانتری ها با تمام ناهنجاری های حوزه استحفاظی خود مبارزه می کنند.

رییس پلیس پایتخت خاطر نشان کرد: اخیرا نیز تعداد زیادی خودروی هیوندا را در اختیار کلانتری ها قرار دادیم و به دنبال افزایش تعداد کلانتری ها در نقاط دارای خلاء تهران هستیم.

سردار رحیمی تصریح کرد: فرآیند اقداماتی که در کلانتری ها در حال وقوع است، در حقیقت بر مبنای یک تغییر عمقی و با رویکرد فلسفه وجودی کلانتری هاست.

او درباره فلسفه وجودی کلانتری ها گفت: ایجاد نظم، استقرار انضباط، برخورد با مجرمان در حوزه استحفاظی کلانتری هاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز