خبرگزاری کار ایران

دو مصدوم در تصادف زنجیره‌ای اتوبان ازادگان

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۵۱۹

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از برخورد چندین دستگاه در اتوبان ازادگان خبر داد و گفت: حال دو مصدوم این حادثه به شدت بدحال گزارش شده است.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره جزییات این تصادف گفت: ساعت 4 بامداد برخورد چند دستگاه خودرو در مسیر شمال به جنوب بزرگراه آزادگان کمی پایین‌تر از اتوبان کرج به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

او با بیان اینکه 2 ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام می‌شوند، تصریح کرد: در محل حادثه سه دستگاه خودرو شامل یک دستگاه کامیون کمپرسی، یک دستگاه سمند و یک دستگاه پژو پرشیا با هم برخورد کرده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: خودرو سمند و پرشیا بر اثر شدت برخورد کاملا متلاشی شده و راننده خودروی پرشیا که خانم جوانی بود و راننده سمند که مرد جوانی بود، داخل خودروهای ویران شده خود محبوس شده بودند.

ملکی تصریح کرد: به کمک پلیس راهور مسیر مسدود و آتش‌نشانان با سرعت عملیات را روی هر دو خودرو آغاز کردند و با تجهیزات هیدرولیکی هر دو راننده را خارج کردند. هر دو راننده به شدت آسیب دیده بودند و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

او ادامه داد: چند متر پایین‌تر از این سانحه تصادف سه دستگاه خودروی دیگر شامل دو دستگاه پرشیا و یک دستگاه سمند هم که سرعت کمتری داشتند با هم برخورد کرده بودند و خوشبختانه آن حادثه مورد مصدومیت نداشت و فقط خسارت مالی بر جا گذاشته بود خودروها به حاشیه بزرگراه منتقل و با حضور عوامل خدمات شهری شهرداری تهران بزرگراه پاکسازی و توسط عوامل پلیس راهور معبر بازگشایی شد و این عملیات در ساعت 5:40 دقیقه به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز