خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خبر داد:

۵ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو با یک خاور

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۵۰۶

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از برخورد یک دستگاه خاور با ۹ خودروی سواری و یک دستگاه موتورسیکلت در خیابان ولنجک میدان دانشگاه خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره تصادف زنجیره‌ای در خیابان ولنجک گفت: ساعت ۷:۲۳ دقیقه امروز صبح برخورد چندین دستگاه خودرو در خیابان ولنجک میدان دانشجو به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده می‌شود.

او با بیان اینکه در میدان دانشجو به دلیل اینکه از محل‌های پر تردد است، همیشه نیروهای آتش‌نشانی مستقر هستند، ادامه داد: نیروهای آتش‌نشانی مستقر در میدان دانشجو در مدت ۷ ثانیه به محل حادثه رفته همچنین یک ایستگاه دیگر نیز به این محل رفت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: یک دستگاه خاور که پمپ تزریق بتون برای ساختمان‌های درحال ساخت حمل می‌کرد به دلیل نامشخصی با یک دستگاه موتورسیکلت که دو پسر ۸ و ۱۲ ساله به همراه پدر یکی از آن بچه‌ها روی آن حضور داشته برخورد کرده و راننده خاور کنترل خود را از دست داده و با ۹ دستگاه انواع خودروی سواری که همه در حال حرکت بودند برخورد کرده و پس از شکستن تیر چراغ راهنمایی وارد محوطه میدان شده و متوقف می‌شود.

ملکی تصریح کرد: آتش‌نشانان ایمن‌سازی‌های لازم را انجام داده و به سرعت عملیات را آغاز کرده و به راکبان موتور امدادرسانی کرده و دو راننده خودرو را که در اتومبیل خود محبوس شده بودند را خارج کرده و هر ۵ مصدوم را تحویل عوامل اورژانس می‌دهند.

او افزود: با کمک ماموران راهنمایی و رانندگی خودروها به محل امنی منتقل و معبر بازگشایی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز