خبرگزاری کار ایران

بهره‌برداری ۱۲۲ طرح در دانشگاه‌ها ومراکز آموزش عالی کشور

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۸۶۶

معاون اداری ، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: در هفته بزرگداشت دولت در مجموع ۱۲۲ طرح عمرانی، آموزشی و خدماتی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا، حسین عسکریان ابیانه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی طرح های خدماتی در دانشگاه کاشان اظهارداشت: در مجموع برای اجرای این طرح ها پنج هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و کمک خیرین آموزش عالی هزینه شده است.

وی اعتبارهای عمرانی مصوب امسال وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: ازاین میزان بودجه تاکنون هزار و ۳۴ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

عسکریان ابیانه خاطرنشان کرد: ۶۴۰ میلیارد تومان از این اعتبار برای تعمیر و تجهیز دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در سراسر کشور هزینه می شود.

وی همچنین اعتبار جاری این وزارتخانه شامل دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و ستاد را هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان با رشد متوسط ۱۹.۵ درصدی نسبت به سال گذشته اعلام کرد.

وی بر مشارکت عالی و بی نظیر خیرین آموزش عالی در همکاری با وزارت علوم اشاره کرد و گفت: دولت امسال ردیف بودجه ۳۲ میلیارد تومانی را تعیین کرد تا معادل آورده ای که خیرین آموزش عالی سرمایه گذاری می کنند به همان میزان وزارتخانه به صورت متمرکز برای تکمیل ساختمان ها و پروژه ها در نظر بگیرد.

گفتنی است با حضور معاون اداری، مالی ومدیریت منابع وزارت علوم، عملیات اجرایی سه طرح عمرانی و خدماتی با مجموع زیر بنای ۳ هزار و ۹۰۰ مترمربع و با تخصیص ۴۰ میلیارد ریال اعتبار دردانشگاه کاشان آغاز شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز