خبرگزاری کار ایران

در جلسه ساماندهی سواحل کشور مطرح شد؛

پیگیری معوقات حقوق ناجیان غریق از سوی وزارت کشور/ ابلاغ تکالیف دستگاه‌ها برای ساماندهی سواحل

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۶۸۳

در نشست ساماندهی، هماهنگی و نظارت بر سواحل کشور که عصر دوشنبه در وزارت کشور برگزار شد، راهکارها و گزارش دستگاه‌ها در خصوص کاهش تلفات انسانی غرق شدگان، جلوگیری از ورود به مناطق ممنوعه و صیانت از حریم خانواده ارایه و تکالیف دستگاه‌ها برای ساماندهی سواحل ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا، علی ملازاده جانشین قائم مقام وزیر کشور در ستاد مرکزی ساماندهی، هماهنگی و نظارت بر سواحل کشور در این نشست با تاکید بر اینکه برای مقابله با مشکلات سواحل باید به دنبال مدیریت شرایط باشیم گفت: مسدودسازی ورودی سواحل راه حل نیست. 

او افزود: نظارت بر سواحل فوق‌العاده موثر و اثرگذار است که باید مدنظر دستگاه‌های متولی باشد. 

جانشین قائم مقام وزیر کشور در ستاد مرکزی ساماندهی، هماهنگی و نظارت بر سواحل کشور اظهار داشت: در مدیریت سواحل باید از تمامی ظرفیت‌های مردمی استفاده شود. 

ملازاده همچنین به موضوع حقوق ناجیان غریق اشاره کرد و گفت: وزیر کشور سه الی چهار بار این موضوع را از سازمان برنامه و بودجه پیگیری کردند و قرار است در هیات دولت مطالبه‌گری شود.

نشست ستاد مرکزی ساماندهی، هماهنگی و نظارت بر سواحل کشور به منظور بررسی راه‌حل‌ها برای کاهش تلفات انسانی غرق‌شدگان، جلوگیری از ورود به مناطق ممنوعه در سواحل برگزار شد. 

در این جلسه دستگاه‌های مختلف عضو از جمله فدراسیون غریق نجات، دادستانی، هلال احمر، اورژانس، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پزشکی قانونی، ستاد امر به معروف و نهی از منکر، نیروی انتظامی و سپاه ضمن ارایه راهکار گزارشی از فعالیت‌های دستگاه مربوطه در خصوص ساماندهی سواحل راه‌حل‌های خود را در این زمینه ارایه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز