خبرگزاری کار ایران

قاضی عسکر:

افرادی که مردم را نسبت به حج دلسرد کردند، توبه کنند

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۷۹۸

نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی با اشاره به اینکه حج به بیان امیرالمومنین (ع)، عَلَم اسلام است، گفت: افرادی که مردم را نسبت به حج اذیت و دلسرد کردند و این همه تبلیغ علیه آن داشتند توبه کنند، چرا که امروز با افتخار به حج می‌رویم.

به گزارش ایلنا،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسکر در مراسم بدرقه حجاج ایرانی گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری نیز به همه فتنه‌ها خاتمه داد و  آنهایی که تلاش می‌کردند حج را تعطیل کنند، فهمیدند این تصمیم نظام است. ما بستری را برای حج آماده کرده‌ایم ولی طبیعی است در برخی نقاط نقصان‌هایی پیش آید.

وی در ادامه خطاب به زائران اعزامی به حج گفت: حساسیت‌های کشور عربستان را در نظر بگیرند و در مواقع حساسی چون برگزاری نماز جماعت بیرون مساجد نباشند و در این آیین شرکت کنند و حساسیت‌های قبرستان بقیع را رعایت و در اجرای قوانین آن همکاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: حج با این تجمعی که از کشورهای اسلامی دارد، اگر هماهنگ عمل نشود دچار بحران خواهد شد.

قاضی عسکر با اشاره به اینکه حج به بیان امیرالمومنین (ع)، عَلَم اسلام است، گفت: اما عده‌ای می‌خواستند این پرچم را از دست کسانی که آن را نگه داشته‌اند بیاندازند. در حالیکه حاجیِ ما قرار است باعث تقویت و اتحاد اسلامی در جهان باشد.

وی خاطرنشان کرد: آنهایی که مردم را نسبت به حج اذیت و دلسرد کردند و این همه تبلیغ علیه آن داشتند توبه کنند، چرا که امروز با افتخار به حج می‌رویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز