خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم:

فلسطین را مسلح کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۰۷۷

اسرائیل دشمن حقیقی و واقعی همه اسلام و مسلمین است و فقط دشمن مردم غزه و آن منطقه نیست. / حال که دشمن مسلحانه به میدان آمده و کمر به از بین بردن جوانان و نونهالان اسلام بسته است ما هم باید با آن ها مقابله به مثل کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) گفت: همه اسلام و مسلمین جهان باید برای نابودی این موجود پلید که نه مادرش مشخص است و نه پدرش، مجهز شوند تا از روی زمین محو شود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سید حسن اکبری طی سخنانی با اشاره به جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: اسرائیل دشمن حقیقی و واقعی همه اسلام و مسلمین می باشد و فقط دشمن مردم غزه و آن منطقه نیست.

وی ادامه داد: همه اسلام و مسلمین جهان باید برای نابودی این موجود پلید که نه مادرش مشخص است و نه پدرش، مجهز شوند تا از روی زمین محو شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم با بیان اینکه نابودی اسرائیل وظیفه مسلمانان جهان است، خاطرنشان کرد: برای از بین بردن اسرائیل و این حکومت غصبی از جهان اسلام نیاز به یک عزم و اراده جهانی و عمومی جهان اسلام است.

وی در ادامه تاکید کرد: حال که دشمن مسلحانه به میدان آمده و کمر به از بین بردن جوانان و نونهالان اسلام بسته است ما هم باید با آن ها مقابله به مثل کنیم.

اکبری در پایان تصریح کرد: برای این کار باید یک تصمیم جدی بگیریم و با همدلی و همکاری یکدیگر فلسطین را مسلح کنیم تا در آینده ای نزدیک اسرائیل را از صفحه روزگار محو کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز