خبرگزاری کار ایران

سرخو در نشست ورزشکاران هوادار روحانی:

توسعه ورزش در گروی توسعه دموکراسی است

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۸۶۲

نامزد پنجمین دوره شورای‌شهر تهران گفت: ورزش در کشوری پیشرفت می‌کند که دموکراسی و مردم سالاری توسعه بیشتری داشته باشد.

به گزارش ایلنا، محسن سرخو در  نشست حزب تدبیر وتوسعه در جمع ورزشکاران هوادار روحانی اظهار کرد: بدون استثنا کشوری‌های استبداد زده در حوزه ورزش نیز عقب ماند‌ه‌اند. اهمیت به آزادی‌های فردی توسعه شایسته سالاری است. 

 عضو شورای‌شهر ضمن‌ یادآوری مردم برای حضور پر شور در انتخابات گفت: امیدواریم با شرکت شما مردم در انتخابات و رای به نامزدی که حرکت رو به جلو را برای ما به ارمغان می‌آورد، شاهد پیشرفت در همه بخش‌های  اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و همچننین در حوزه ورزش باشیم.

 رئیس‌ کمیته حمل و نقل شورای شهر با اشاره به اینکه ‌مدیریت‌شهری با‌ حمایت‌ خود از فعالیت‌های ورزشی به‌خصوص در ورزش‌های عمومی و قهرمانی به سلامت شهروندان کمک می‌کند، اضافه کرد: شهرداری‌تهران در طول این سال‌ها بسیار بهتر از این می‌توانست وضعیت ورزش، جوانان و بانوان را در نقاط مختلف شهر سروسامان بدهد اما نکرد و بودجه شهر  را جای دیگر هزینه کرد. 

 سرخو در پایان با انتقاداز مدیریت‌شهری تهران و در توضیح نوع حمایت‌ها گفت: حمایت باید به‌گونه‌ای باشد که بتواند دردی از دردهای جامعه ورزشی کشور را درمان کند. برای مثال با خرید یک یا چند سهم از  سهام یک باشگاه  می‌توان جلوی آشفتگی‌هایی را که در برخی ورزش‌ها شاهد آن هستیم، گرفت.

این نشست با تلاش حزب تدبیر و توسعه و برخی مدیران تربیت‌بدنی دانشگاه پیام‌نور و ورزشکاران وزنه‌برداری هوادار روحانی در یکی از ستادهای این نامزد ریاست‌جمهوری در غرب‌تهران برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز