خبرگزاری کار ایران

محسن سرخو:

دولت روحانی اقتصاد کشور را نجات داد

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۰۶۵

عضو شورای‌شهر تهران تاکید کرد که دولت روحانی اقتصاد کشور را نجات داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن سرخو در همایش کمیته کارگری ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام حسن روحانی افزود: نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری، برنامه‌های متفاوتی برای اقتصاد، سیاست و اجتماع دارند اما در برنامه‌های دولت تدبیر و امید علاوه بر اینها ، تقویت آزادی‌های فردی و اجتماعی نیز پیش بینی شده است.

عضو شورای‌شهر تهران ادامه داد: دولت روحانی از میان ادامه وضع پیش آمده در اقتصاد بازمانده از دولت نهم و دهم که با رکود و تورم فزاینده مواجه بود، کنترل تورم را در اولویت برنامه‌های خود قرار داد و حتی اقتصاد کشور را از رشد منفی در دولت نهم به رشد مثبت 8 درصدی در دولت‌یازدهم متحول کرد.به عبارتی دولت روحانی ستاد کشور را نجات داد.

وی با اشاره به اینکه سال 92(سال پایانی دولت‌دهم)نرخ تورم به 42 درصد رسیده بود، گفت: این در حالی است که سال پایانی دولت‌یازدهم تورم برای اولین‌بار به همت تیم اقتصادی دولت در طول تاریخ انقلاب تک‌رقمی شد.

عضو شورای‌شهر تهران افزود: در دولت‌های نهم و دهم با تزریق پول بدون پشتوانه، کشور را با مشکل مواجه کردند و این در حالی است که در دولت‌روحانی، از طریق افزایش حقوق و دستمزد کارکنان و کارگران کوشیدند تا قدرت خرید بخش‌هایی از جامعه را بیشتر کرده و در جهت رونق تولید گام بردارند.

وی گفت: با تداوم دولت‌روحانی به‌زودی شاهد برنامه‌هایی برای رونق  اقتصادی و تقویت آن خواهیم بود و پیش‌بینی می‌شود رونق اقتصادی از نیمه‌دوم سال‌جاری آشکار شود. ما باید با انتخاب دوباره دولت تدبیر و امید  و تداوم خدمت وی این فرصت را به وجود آوریم تا همه برنامه‌ها و از جمله برنامه‌های اقتصادی تکمیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز