خبرگزاری کار ایران

تابش در گفت‌وگو با ایلنا:

۱۶۰ نفر از ۲۰۰ نماینده حاضر در صحن بیانیه حمایت از روحانی را امضا کردند / امضاها افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۹۴۹

نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از تهیه بیانیه‌ای تحلیلی در حمایت از حسن روحانی خبر داد.

محمدرضا تابش در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به تهیه بیانیه‌ای تحلیلی درباره انتخابات ریاست‌جمهوری و در حمایت از حسن روحانی در این انتخابات گفت: بیانیه‌ای به‌صورت تحلیلی که وضعیت کشور در زمان آغاز به کار دولت یازدهم را تشریح کرده و به مقایسه آن با وضعیت کنونی کشور می‌پردازد، تهیه شد که قرار است متن آن در روزهای آینده و پیش از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری منتشر شود.

او گفت: باتوجه به این‌که مجلس وظیفه نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا را برعهده دارد و همین امروز هم ۱۲۰ نفر از نمایندگان درگیر به این انتخابات به حوزه‌های انتخابیه خواهند رفت، از تعداد حدود ۲۰۰ نفری که امروز در صحن حضور داشتند، بیش از ۱۶۰ نفر این بیانیه را امضاء کرده‌اند.

نایب رییس فراکسیون امید مجلس همچنین خاطرنشان کرد:همچنان تعدادی از نمایندگان متقاضی امضای این بیانیه هستند که این مهم در روزهای  آینده انجام خواهد شد و تعداد امضاهای بیانیه نمایندگان در حمایت از حسن روحانی افزایش خواهد یافت. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز