خبرگزاری کار ایران

هاشمی در بوکان مطرح کرد:

برخی کاندیداها از خارجی‌ها تقلید می‌کنند/ فریب مردم نادرست‌ترین روش‌ مدیریت کلان

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۴۶۲

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد که یکی از نادرست‌ترین روش‌های مدیریتی کلان، فریب مردم است.

به گزارش ایلنا، سید حسن قاضی زاده هاشمی که به استان آذربایجان‌‌غربی سفر کرده در دیدار با مردم شهرستان بوکان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با صداقت و شفافیت وارد عرصه خدمت‌رسانی به مردم شد،‌ اظهار کرد: این دولت در شرایط بسیار سخت اقتصادی بسیاری از شاخصه ها را ارتقا بخشید که اکنون ۶ هزار و ۵۰۰ طرح بهداشتی و درمانی در جای جای ایران در حال اجرا است و ۶۰ درصد از آنها تا پایان دولت‌یازدهم به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: سلامت جسمانی یکی از وعده‌های دولت یازدهم به مردم بود که با اجرای طرح‌های مختلف بهداشتی و درمانی و طرح تحول سلامت به بار نشسته است. بیشتر طرح‌های قابل افتتاح در این دولت در محروم‌ترین مناطق کشور اجرا شده و این مهم نشان از توجه دولت تدبیر و امید به مناطق کمتر توسعه یافته دارد.

وزیر بهداشت در ادامه درباره انتخابات ریاست‌جمهوری متذکر شد: مردم ایران شرایط چهار سال قبل را فراموش نمی‌کنند و با عقلانیت پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند تا گذشته بار دیگر تکرار نشود. همه اقوام ایرانی در ۲۹ اردیبهشت امسال بار دیگر با حضور پای صندوق‌های رأی از عزت ایران اسلامی پاسداری می‌کنند تا بار دیگر دشمنان داخلی و خارجی را مایوس کنند.

هاشمی ادامه داد: عده‌ای در تبلیغات انتخاباتی خود از اخلاق و نفوذی‌ها صحبت می‌کنند ولی در تریبون‌های خود از خارجی‌ها تقلید می‌کنند و این تناقض به هیچ‌وجه پسنیده نیست.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پایان تاکید کرد: دولت تدبیر و امید از ریا، تقلب و تزویر دوری کرده و بر اساس بیان واقعیت‌ها وارد میدان شده چراکه با زور و دروغ نمی‌توان بر مردم حکومت کرد و یکی از نادرست‌ترین روش‌های مدیریتی کلان، فریب مردم است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز