خبرگزاری کار ایران

هاشمی خواستار شد؛

ورود اسحاق جهانگیری به مشکلات پرستاران

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۰۲۰

وزیر بهداشت خواستار ورود معاون اول رئیس‌ جمهوری به مشکلات پرستاران شد.

به گزارش ایلنا، سیدحسن هاشمی عصر امروز در مراسم  بزرگداشت روز پرستار که در سالن اجلاس سران برگزار شد، از نقش ارزنده پرستاران در تحقق اهداف طرح تحول سلامت قدردانی کرد.

وی با اشاره به حضور پرستاران کنار سایر پرسنل وزارت بهداشت در طرح تحول سلامت خاطرنشان کرد: ما و پرستاران همه در یک تیم هستیم.

هاشمی درباره گلایه‌های پرستاران از کمبودهای موجود گفت: اگرچه ما تمام تلاش خود را انجام دادیم تا مشکلات این قشر خدمتگزار حل شود، بخشی از این مشکلات حل نشده باقی مانده؛ مشکلاتی که بخشی از آن مربوط به مشکلات دولت  و بخشی دیگر مربوط به مشکلات مدیریت طرح تحول سلامت در قالب یک تیم بوده که نتوانسته‌ایم هماهنگ هم‌افزایی داشته باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد در فرصت باقی‌مانده بخشی از مشکلات پرستاران که بدون چشم‌داشت در این حوزه مشغول خدمت رسانی هستند حل شود.

وزیر بهداشت با اشاره به مطالبات وصول نشده پرستاران، افزود: در نامه‌ای که از سراوان به دستم رسیده، از آبان ۹۴ تاکنون کارانه‌های پرستاران این شهر پرداخت نشده است.

وی به مشکلات جامعه پرستاری به دلیل تعرفه‌گذاری‌ها بدون در نظر گرفتن منابع مالی در ۹ سال پیش اشاره کرد و گفت: قانون‌گذاران باید در تدوین قوانین، منابع مالی آن را نیز در نظر بگیرند تا منجر به بروز مشکلات نشود

وزیر بهداشت با تشکر از حمایت‌های معاون اول رئیس‌جمهوری، از وی خواست به مشکلات حوزه سلامت و از جمله پرستاران ورود کند.

هاشمی با اشاره به دستاوردهای طرح تحول سلامت نسبت در کشور، خاطرنشان کرد: این دولت نشان داد اگر بخواهیم مشکلات مردم را حل کنیم، می‌توانیم و دستاوردهای طرح تحول سلامت نشانه بارز آن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز