خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران در گفتگو با ایلنا مطرح کرد؛

به دنبال نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و راه‌اندازی خطوط شبانه هستیم

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۸۱۹

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران اقدامات خود را برای سال 96 اعلام کرد.

پیمان سنندجی در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ به برنامه‌های این شرکت برای سالجاری اشاره کرده و رویکردهای برنامه را تشریح کرد. این برنامه‌ها براساس برنامه پنج ساله دوم شهرداری و سیاست‌های کلان معاونت حمل و نقل برای شرکت واحد مشخص شده است.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران با اشاره به اقدامات این شرکت در کاهش آلودگی هوا گفت: خرید اتوبوس،‌ توسعه و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی یکی از برنامه‌هایی است که در سالجاری به صورت جدی دنبال آن هستیم. توسعه خطوط اتوبوس برقی و راه‌اندازی حداقل سه خط با رویکرد توسعه حمل و نقل پاک و کاهش آلودگی هوا در منطقه 12 یکی از مهمترین اقدامات است.

سنندجی،‌ ساماندهی و جایگزینی اتوبوس‌های فرسوده شهر تهران را یکی از موضوعات بسیار جدی دانست که شرکت واحد در حال حاضر مشغول بررسی آن است و ادامه داد: بازسازی اتوبوس‌های فرسوده در برنامه پنج ساله دوم برای شرکت واحد اتوبوسرانی پیش بینی شده است. به علاوه عملیات اجرایی برای تجهیز اتوبوس‌های دیزلی ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران آغاز شده است.

 وی افزود: همچنین اقداماتی در راستای بهبود خطوط موجود صورت گرفته است که راه‌اندازی خطوط شبانه، بازنگری شبکه خطوط اتوبوسرانی و توسعه خطوط ازجمله این اقدامات هستند.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران در ادامه به اقدامات شرکت واحد برای افزایش رفاه و امنیت اجتماعی حمل و نقل عمومی اشاره کرد و افزود: درنظر داریم در این زمینه اقداماتی همچون؛‌ هوشمندسازی خطوط از طریق سیستم اعلان ایستگاه‌ها، نصب دوربین‌های نظارتی،‌ نصب GPRS و GPS روی ناوگان اتوبوسرانی و ایزولاسیون ایستگاه‌های اتوبوس تندرو صورت گیرد.

وی رویکرد چهارم شرکت واحد را  ساماندهی سازمان و افزایش کیفیت خدمات خواند و تصریح کرد: خدمات چابکسازی، ساماندهی ساختار سازمانی، تقویت و توسعه تجهیزات امدادی جهت ارائه خدمات ازجمله این اقدامات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز