خبرگزاری کار ایران

آباد مطرح کرد:

نظر خانواده آیت‌الله هاشمی درباره نامگذاری معبری به نام ایشان

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۶۶۸

عضو شورای شهر تهران با اشاره به تماسی که با محسن هاشمی درباره نامگذاری معبری به نام آیت‌الله هاشمی داشته است، گفت: ایشان ضمن تشکر از اعضای شورای شهر گفتند، ما انتظاری نداریم و هرجا که صلاح می‌دانید برای ما مناسب است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معصومه آباد در جلسه امروز شورای شهر تهران با تاکید بر ضرورت نامگذاری معبری به نام آیت‌الله هاشمی به دلیل خدمات ایشان به انقلاب و در طول هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: خبرنگاری که با خانواده وی در ارتباط است، طی پیامکی به من اطلاع داد که با آقای سیدحسین مرعشی هماهنگ شده و ایشان گفته‌اند که خانواده آیت‌الله هاشمی علاقه‌مند هستند، خیابان سرو غربی و شرقی که از میدان فرهنگ تا میدان کتابی در سعادت آباد امتداد دارد به نام ایشان نامگذاری شود.

آباد اضافه کرد: من با آقای محسن هاشمی تماس گرفته‌ام و مشکلات میدان فرهنگ را برای وی بیان کردم و ایشان ضمن تشکر از اعضای شورای شهر گفتند، ما انتظاری نداریم و هرجا که صلاح می‌دانید برای ما مناسب است. با صحبت‌های آقای مرعشی نیز موافقت کردند.

رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران با بیان اینکه بنای ما عزت گذاشتن به این خانواده است، عنوان کرد: ما دنبال دروغ گفتن نیستیم و این درست نیست که در سایت‌ها بنویسند با خانواده ایشان در مورد نامگذاری تماسی گرفته نشده است.

همچنین محسن سرخو، عضو اصلاح‌طلب شورای شهر تهران خاطرنشان کرد:‌ زمانی که برای عرض تسلیت خدمت خانواده آیت‌الله هاشمی رسیدیم، همسر ایشان در مورد نامگذاری معبری به نام آیت‌الله هاشمی گفتند، هیچ نیازی به این موضوع نیست و همین که کتاب‌های ایشان به نام ایشان است کفایت می‌کند.

رئیس شورای شهر در ادامه گفت: پیشنهادات در خصوص نامگذاری معبری به نام آیت‌الله هاشمی را جمع‌آوری می‌کنیم و به کمیته نامگذاری شورای شهر تهران می‌دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز