خبرگزاری کار ایران

مدیرکل درمان و حمایت‌های اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۷۸۰

وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر طی حکمی محمد عباسی را به سمت مدیرکل درمان و حمایت‌های اجتماعی این ستاد منصوب کرد.

به گزارش ایلنا از مواد مخدر، متن کامل حکم عبدالرضا رحمانی‌فضلی به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر محمدعباسی

سلام علیکم

بنا به پیشنهاد معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی و با عنایت به تعهد و تخصص جنابعالی، به موجب این حکم شما را به سمت مدیر کل درمان و حمایت‌های اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر منصوب می‌نمایم.

لازم است با هدف تقویت فعالیت‌ها در حوزه درمان و حمایت‌های اجتماعی، با برنامه‌ریزی و اتخاذ روش‌های نوین درمانی و با همکاری دستگاه‌های عضو و مرتبط و براساس سیاست‌ها و خط مشی‌های مصوب ستاد و مصوبات کمیته درمان و حمایت‌های اجتماعی با اولویت تحت پوشش قرار دادن درمان کلیه معتادین کشور و بهره‌مندی از حمایت‌های اجتماعی و حرفه‌آموزی با استفاده از تمامی ظرفیت‌های بخش دولتی و خصوصی اقدامات موثری بعمل آورید .

توفیق شما را در راستای انجام این ماموریت خطیر و اجرای برنامه‌ها با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری «مدظله العالی» از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز