خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی تهران:

صورت‌برداری از اسناد و مدارک کشف شده در آوارها

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۴۱۹

رئیس پلیس آگاهی کشور اظهار کرد: تا جای ممکن از اسناد، مدارک و اوراق کشف شده که صاحبان آنها مشخص نیست به‌صورت جداگانه صورت‌برداری شده تا صاحبان آنها به ما مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان  در نشست خبری که به منظور طرح آخرین جزئیات حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو در همین محل برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت آتش‌نشان در این حادثه گفت: به محض اینکه یک اتفاقی رخ می‌دهد، شاهد حضور جمعیت متراکم در محل حادثه هستیم  و در برخی از این موارد تراکم جمعیت باعث ترافیک شدید می‌شود.

وی با بیان اینکه در همان ساعات اولیه حادثه بلافاصله پلیس راهور به‌صورت گسترده فعالیت خود را شروع کرد، اظهار داشت: پلیس سعی کرد از همه امکانات استفاده کند تا تردد خودروهای امدادی راحت باشد. مساله دوم نیز امنیت شهروندان حاضر در محل حادثه و جلوگیری از تلفات بعدی و همچنین مقابله با افراد مجرمی که ممکن بود در بین جمعیت حضور داشته باشند و اقدام به سرقت یا حرکت زشتی دیگری کنند، بود.

سردار محمدیان افزود: حفظ و نگهداری از اموال کسانی که ملک‌شان دچار سانحه شده نیز مساله‌ای دیگر است که با استقرار نیروها به این مساله رسیدگی شد. در حال حاضر گاوصندوق هایی که تغییر شکل پیدا کرده یا در شرایط مختلفی هستند؛ به پلیس آگاهی منتقل می‌شوند و مالکان آنها می‌توانند به ما مراجعه کنند. تعدادی از گاوصندوق‌ها نیز  باز شده بود که تا جای ممکن از اسناد، مدارک و اوراق کشف شده که صاحبان آنها مشخص نیست؛ به‌صورت جداگانه صورت‌برداری شده است تا صاحبان آنها به ما مراجعه کنند.

رئیس پلیس آگاهی تهران  ادامه داد: برای تعیین هویت افراد که یکی از وظایف پلیس است، براساس مدارکی که همراه این افراد است، مشخصات ظاهری افراد یا از طریق ثبت اثر انگشت اقدام می‌کنیم. 

وی تاکید کرد: کسانی که در این محدوده مغازه داشتند و دچار آسیب شدند باید به پلیس آگاهی مراجعه کنند. ما تمامی مشخصات آنها دریافت کرده‌ایم از این رو اظهارات مالکان، مشخصات ظاهری گاوصندوق یا صندوق نسوز را دریافت می‌کنیم و پس از شناسایی، گاوصندوق واگذار می‌شود  اما ضروری است محتویات گاوصندوق و مشخصات ظاهری با اظهارات مالکان تطابق داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز