خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس تهران بزرگ:

کسبه پلاسکو برای شناسایی اموال خود به کلانتری ۱۰۹ مراجعه کنند

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۰۴۶

رییس پلیس تهران بزرگ با تکذیب اعلام ۲۵ مفقودی از شهروندن عادی گفت: بیش از یکی دو مورد از شهروندان عادی که احتمال می‌دادند؛ بستگان‌شان در محل حادثه حضور داشته‌اند، دیگر مراجعه‌ای غیر از خانواده آتش‌نشانان نداشته‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار ساجدی‌نیا؛ رییس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه همه نیروهای آتش‌نشانی، خدماتی و انتظامی در حال فعالیت در محل حادثه پلاسکو هستند،‌ گفت: اعلام می‌کنیم کسانی که حدس می‌زنند و یا مطمئن هستند افرادی در این ساختمان بوده‌اند که تا به امروز خبری از آن‌ها نیست به مرکز ما در خیابان وحدت اسلامی با ارائه مدارک لازم مراجعه کنند.

ساجدی‌نیا با اشاره به اموال و اوراق کشف شده از زیر آوارها تصریح کرد: کلانتری 109 بهارستان موظف است از اموال کشف شده از زیر آوارها محافظت کند و کسبه نیز با مراجعه به این مرکز و آگاهی لیستی را که در اختیار آن‌ها قرارداده می‌شود، تکمیل کنند تا شناسایی اموال آن‌ها انجام شود.

او همچنین درباره شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر اینکه این حادثه براثر خرابکاری بوده، گفت: هیچ سند و مدرکی دال بر تایید این موضوع وجود ندارد و حادثه در دست بررسی است.

رییس پلیس تهران درباره مراجعه خانواده‌ها در خصوص اعلام مفقودی نیز گفت: بیش از یکی دو مورد که احتمال می‌دادند؛ بستگان‌شان در محل حادثه حضور داشته‌اند، دیگر مراجعه‌ای نداشتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز