خبرگزاری کار ایران

۶۴۹ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد

asdasd
کد خبر : ۴۴۵۸۴۳

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در یک هفته گذشته ماموران انتظامی این استان موفق شدند، ۶۴۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر را در محورهای ارتباطی از سوداگران مرگ کشف کنند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «مهدی انصاری» گفت: پس از کسب اطلاعاتی مبنی بر حمل مواد مخدر از مناطق جنوب کشور به استان‌های اصفهان و تهران از محورهای ارتباطی استان کهگیلویه و بویراحمد، موضوع به‌طور ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در یک هفته گذشته و طی چهار عملیات جداگانه، موفق شدند بیش از ۶۴۹ کیلوگرم تریاک و حشیش راکشف و چهار باند حمل و توزیع مواد افیونی را منهدم کنند.

سرهنگ انصاری با بیان اینکه ۵۰۰ کیلوگرم از مواد مخدر کشف شده تریاک و ۱۴۹ کیلوگرم دیگر آن حشیش بوده است، تصریح کرد: ۱۳ نفر از اعضای این چهار باند حمل مواد مخدر دستگیر و هشت دستگاه خودرو از آنان نیز توقیف شد.

کشف ۳تن و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر طی سال جاری

سرهنگ انصاری در ادامه خاطر نشان کرد: با همت و تلاش ماموران انتظامی استان در سال جاری افزون بر سه تن و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کهگیلویه و بویراحمد کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در سال جاری ۵۷ باند حمل و توزیع مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد منهدم و ۱۷۰۰ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و ۲۷۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین حامل مواد افیونی نیز توقیف شده است.

انصاری افزود: میزان کشفیات مواد مخدر در سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال دو درصد افزایش نشان می‌دهد.

این مقام ارشد پلیس در استان در پایان تاکید کرد: مبارزه قاطعانه با سوداگران مرگ در مناطق مختلف استان ادامه دارد و هیچ نقطه‌ای در محورهای ارتباطی استان کهگیلویه و بویراحمد برای قاچاقچیان امن نخواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز