خبرگزاری کار ایران

فانی اعلام کرد:

زمان احتمالی برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۴۰۷۷۷۶

وزیر آموزش و پرورش از احتمال برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در مهرماه خبر داد

به گزارش ایلنا، علی اصغر فانی در حاشیه دیدار با وزیر تربیت عراق، درباره برگزاری آزمون استخدامی این وزارتخانه در سال جاری توضیح داد و گفت: مذاکراتی با سازمان امور اداری و استخدامی کشور انجام شده تا آزمون اخیر با آزمونی که قبلا قرار بود برگزار شود، همزمان انجام شود تا بتوانیم با سرعت بیشتری کار را پیش ببریم.

وی با اشاره به اینکه آزمون استخدامی امسال نیز توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود، افزود: سازمان امور اداری و استخدامی کشور، مهرماه را زمان برگزاری آزمون استخدامی در نظر گرفته‌اند و به محض آنکه نهایی و قطعی شود، زمان را اعلام می‌کنیم.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ سوال دیگر درباره پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی، خاطرنشان کرد: روز گذشته با رئیس سازمان برنامه و بودجه، جلسه‌ای پیرامون کسری اعتبارات در آموزش و پرورش و مطالبات فرهنگیان داشتیم که وعده دادند که در اولین فرصت تعهدات را جبران کنند.

فانی با تاکید بر اینکه البته تاریخ دقیق ذکر نشده و امیدواریم هر چه زودتر نهایی و مشخص شود، تصریح کرد: هشت درصد پاداش پایان خدمت فرهنگیان در سال ۹۳ به تعویق افتاده بود که تخصیص اعتبارات آن از سوی سازمان مدیریت داده شده و باید خزانه تامین اعتبار کند تا پرداخت ها آغاز شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز