خبرگزاری کار ایران

فانی در جمع خبرنگاران؛

جزئیات برگزاری آزمون استخدامی در این هفته قطعی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۹۲۴۴۵

وزیر آموزش و پرورش از قطعی شدن جزئیات برگزاری آزمون استخدامی در این هفته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه امضای تفاهم‌نامه همکاری این وزارتخانه و سازمان زندان‌ها در پاسخ به این سوال که آیا زمان دقیق برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش مشخص شده است، اظهار داشت: با هماهنگی‌هایی که با سازمان مدیریت و سازمان سنجش داریم، در حال نهایی‌کردن محتوا، منابع و تاریخ برگزاری آزمون هستیم که امیدواریم در این هفته قطعی شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فراخوان استخدام در این هفته اعلام می‌شود، گفت: در این زمینه هماهنگی‌ها هنوز نهایی نشده، اما آنچه که مربوط به ما می‌شود، مدت‌هاست که آماده شده است.

فانی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه برگزاری آزمون به سازمان سنجش واگذار شده اما سنجش اعلام کرده که آموزش و پرورش فقط قیمت‌ها را برگزاری آزمون استعلام کرده است، گفت: در این خصوص جلسه‌ای داشته‌ایم، اما هماهنگی‌های نهایی باید با سازمان سنجش قطعی شود و سپس اعلام کنیم.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوال یکی دیگر از خبرنگاران درباره اینکه سازمان سنجش اعلام کرده آزمون استخدامی در آبان ماه برگزار می‌شود، افزود: خیر، این یک مجوز خاص است که گرفته‌ایم و غیر از آزمون‌های ادواری سازمان سنجش است.

وی در ادامه در پاسخ به اینکه یعنی سازمان سنجش یک آزمون مجزا برای آموزش و پرورش در تابستان برگزار می‌کند، گفت: بله، افرادی که در آزمون پذیرفته می‌شوند، پس از گزینش و مصاحبه، یک دوره یکساله در دانشگاه فرهنگیان برای آشنایی با حرفه معلمی طی می‌کنند، در حالی که استخدام‌های ادواری سایر نهادها چنین شرایطی را ندارد. این آزمون براساس ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود و در صورتی که فردی گواهینامه معلمی دریافت کند به استخدام آموزش و پرورش در می‌آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز