خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پیشگیری ناجا تاکید کرد:

روند رو به رشد علم و تکنولوژی در نیروی انتظامی

asdasd
کد خبر : ۳۹۱۹۹۳

رئیس پلیس پیشگیری ناجا، با اشاره به روند رو به رشد علم و تکنولوژی در نیروی انتظامی، گفت: مقابله هدفمند و موثر پلیس با مجرمان از طریق کسب علم و آخرین اطلاعات روز از ضروریات ایجاد امنیت در جامعه است.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، "سردار شرفی" در حاشیه کارگاه روسای پلیس پیشگیری استانهای سراسر کشور، با اشاره به اهمیت برگزاری کارگاه های آموزشی درانجام موفقیت آمیز ماموریت ها، گفت: آموزش زیر ساخت و بستر پیشبرد اهداف در ناجاست و افزایش توانمندی، کارآمدی، مهارت و بالا بردن توان عملیاتی و اجرایی در سایه به روز بودن دانش میسر می شود.

وی خاطر نشان کرد: مقابله هدفمند و موثر پلیس با مجرمان از طریق کسب علم و آخرین اطلاعات روز از ضروریات ایجاد امنیت در جامعه و تقویت تجهیزات و ارتقاء مهارت تکمیل کننده آن است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با ابراز امیدواری از روند رو به رشد علم و تکنولوژی در نیروی انتظامی افزود: پیشرفت های ما در این مسیر، مطمئناً توطئه های دشمنان را در پی دارد که باید همیشه هوشیارانه عمل کنیم.

این مقام عالی انتظامی نقش مدیران را در پیشبرد اهداف ناجا محوری و کلیدی خواند و خاطر نشان کرد: برای گذر از برخی از مشکلات و دستیابی به رویکردهای ناجا، نیازمند برنامه ریزی دقیق هستیم.

سردار شرفی برنامه ریزی دقیق و انسجام کامل در امور اجرایی را از شاخصه های یک مدیر موفق دانست و بر ایجاد راه کارهایی جهت افزایش انگیزه خدمتی کارکنان و پیش بینی ساز و کار حمایتی مناسب در بالا بردن روحیه آنان تاکید کرد.

 

گفتنی است، در پایان این کارگاه، با اهداء لوح و هدایایی از روسای  برترپلیس پیشگیری تقدیر شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز