خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی:

شهدا و ایثارگران ناجا، مدافعان نظم و امنیت هستند

asdasd
کد خبر : ۳۷۳۶۴۱

فرمانده نیروی انتظامی با اعلام اینکه شهدا و ایثارگران ناجا، مدافعان نظم و امنیت هستند، گفت: تکریم و خدمات‌دهی به خانواده شهدا را وظیفه خود می دانیم.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری افزود: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، دیدار و خدمات دهی به خانواده شهدا و ایثارگران باید از اولویت های اقدامات و برنامه های همه مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به برگزاری نخستین یادواره مدافعان حرم افزود: برگزاری این یادواره اقدامی خودجوش و مردمی بود و لازم می دانم از ابتکار عمل و احساس وظیفه مردم جنوب تهران‌ نسبت به شهدا قدردانی کنم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به دعوت از خانواده معظم شهدا و جانبازان نیروی انتظامی ساکن در مناطق جنوبی تهران افزود: امیدوارم این اقدامات پسندیده ادامه داشته باشد.

سردار اشتری با اشاره به نامگذاری این یادواره افزود: نامگذاری این یادواره معنادار، متدبرانه و سنجیده بود، چرا که این یادواره در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی که مدافعان حریم نظم و امنیت کشور هستند، برگزار شد.

اشتری گفت: برگزاری یادواره شهدا، جشنواره های فرهنگی-ورزشی برای جانبازان، خدمات دهی به خانواده شهدا و ایثارگران از برنامه های مهم این سازمان است که در طول سال با جدیت دنبال می شود.

وی گفت: باید یاد و خاطره شهدا و اثرات معنوی اقدامات شهدا و جانبازان همواره در جامعه ساری و جاری باشد. تکریم و خدمات دهی به خانواده شهدا به ویژه شهدای نیروی انتظامی را بر خود وظیفه می دانیم.

اشتری افزود: ارتباط نزدیک و مستمر با خانواده شهدا و ایثارگران و گره گشایی از مشکلات این عزیزان از موارد مورد تاکید به فرمانده ناجا است و در تلاشیم از همه توان خود برای خدمات دهی به این عزیزان بهره ببریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز