خبرگزاری کار ایران

طلایی خبر داد:

صدور حکم جلب برای سه تن از مدیران سراهای محله

asdasd
کد خبر : ۳۵۵۶۵۰

نایب رئیس شورای شهر از صدور حکم جلب برای سه تن از مدیران سراهای محله خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی طلایی در جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: ما قبل از تنظیم لایحه بودجه سال 95 به کلیه مناطق ابلاغ کردیم که برنامه بودجه کلیه مناطق را با شورایاری محله در میان بگذارند که اگر این کار انجام نشده تخلف بوده است.

وی با بیان اینکه طی جلساتی که میان اعضای شورا و دبیران شورایاری‌ها وجود دارد؛ خواسته‌ها یکسان است اظهار کرد: در این زمینه دو مشکل وجود دارد یکی آنکه برنامه و بودجه را آنطور که باید و شاید هماهنگ نمی‌کنیم و دیگر آنکه بودجه به درستی اجرا نمی‌شود.

طلایی با تاکید بر اینکه به دبیران شورایاری ها و شهرداران مناطق اعلام کردیم که باید برنامه بودجه را با توجه به نیازهای مناطق تنظیم کنند، ادامه داد: همچنین ستاد شورایاری‌ها از ابتدای شورای چهارم اعلام آمادگی کرد که هماهنگی‌های لازم را برای حضور اعضای شورا در شورایاری‌های مناطق انجام دهد تا به حل و فصل مشکلات موجود پرداخته شود.

نایب رئیس شورای شهر خاطرنشان کرد: مجامع عمومی کلیه شهرک های موجود در تهران باید تشکیل شده و هیات مدیره آنها مشخص شود تا هیات‌مدیره با شورایاری‌ها هماهنگ باشند.

وی اظهار کرد: امروز شهرک‌هایی وجود دارند که تنها نامی از آنها باقی مانده و وجود خارجی ندارند اما هیات امنای آنها با استفاده از نام شهرک از زمین‌هایی که قبلاً در اختیارشان بوده استفاده می کنند.

طلایی با یادآوری اینکه در دوره قبل یکی از مدیران شهرداری مرتکب تخلفی شد که براساس آن تعدادی از کارکنان سرای محلات را استخدام کرد افزود: امروز سه حکم جلب برای سه تن از دبیران محلات آمده است که این موضوع منجر به موجی از استعفا در میان شورایاران شده است.

وی با تاکید بر اینکه دبیران شورایاری به صورت رایگان برای مردم کار می کنند خاطرنشان کرد: باید به شهرداران ابلاغ شود که در صورت بروز چنین مشکلاتی خود وارد عمل شوند و موضوع را به گردن امنای محله نیندازند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز