خبرگزاری کار ایران

حافظی در بررسی تبصره‌های بودجه:

افزایش سقف بودجه مصوب سال ۹۵ در تبصره‌ها، انحراف جدی است

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۱۳۹

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، تاکید کرد: افزایش سقف بودجه مصوب سال ۹۵ در تبصره‌ها، انحراف جدی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحمت اله حافظی در جلسه امروز شورای شهر تهران، درباره تبصره بیست و دوم بودجه اظهار کرد: وجود این تبصره خلاف سیاست‌های بودجه مصوب شورا است و باید ماهیتا حذف شود و اجازه طرح در صحن نیز ندارد. ما در سیاست‌های تدوین بودجه تاکید کرده‌ایم که تبصره فاقد کد پروژه نباید ارائه شود. سقف بودجه ۱۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است و این تبصره‌ها به سقف بودجه اضافه می‌کند.

حافظی در خصوص تبصره بیست و سه (۲۳) در بند «تملک و اجرای خط مترو میدان فاطمی، تجریش نیاوران»، اظهار کرد: در تبصره قبلی بودجه ۳۸۰ میلیارد تومان به سقف بودجه مصوب اضافه شده است و در این تبصره نیز ۲ هزار و ۶۰ میلیارد به سقف بودجه مصوب اضافه می‌شود. ما با محتوا مشکلی نداریم اما چرا این ارقام در کد پروژه‌ها اعمال نمی‌شود. این رویه، رویه غلطی است و با این رویه مخالف هستم.

وی در ادامه بندهای تبصره ۲۳ نیز تاکید کرد: پروژه‌های مورد تاکید در این تبصره، پروژه‌های معمول و روتین شهر است، چرا خارج از سقف بودجه و در تبصره‌ها برای این پروژه‌ها منابع تعریف و تصویب می‌کنیم. تا این لحظه دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سقف بودجه افزایش یافته است. چرا اجازه می‌دهیم تا با این پروژه‌ها شهرداری تهران تخلف کند.

حافظی درباره منطقه ۱۲ و تخصیص اعتبار ۲۰۰ میلیاردی برای این منطقه، گفت: اهمیت مقابله با آسیب‌های اجتماعی کمتر از اهمیت مقابله با آلودگی هوا نیست. اقدامات شهرداری تهران در این منطقه با ارزش است و باید حمایت شود، اما پیشنهاد می‌کنم که برای منطقه ۱۲ نیز کد پروژه تعریف شود تا امکان رصد برای آن وجود داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز